Voel me echt een Trotse Mama

Hoi Dames...
Oh wat ben ik toch een Trotse Mama.
Het is zo heerlijk,ben over mn oren verliefd op mn kleine meid.
Ze is bijna een weekje oud.De tijd gaat snel he...
Opzich wel leuk maar in zulke momenten mag t wel mooi langzaam gaan,want ja over kleine twee en halve maand staat Werken weer op t programma.Ga nog wel ff goed over na denken hoe ik t ga doen zo dat werk en mn meissie goed samen kan.want wil wel weer werken maar dr ook voor mn meissie zijn,Natuurlijk is de papa dr ook wel...Ach ik ga dr ni over na denken,maar ga gewoon eerst nog met volle teugen samen met mn vent genieten van onze kleine zonneschijn.
En heppy ,als je dit ook leest,dat met de kilo;s is ja altijd wel goed he.want ja we zijn allemaal best wat aangekomen.zelf ben ik zo 15-20 kg aangekomen en hoeveel ik nu weeg weet ik eigenlijk nog ni,heb nog ni op de weegschaal gestaan.,moet dan weer eens eentje kopen,deze is ni goed meer.maar t is nu best wel ff wennen dat de buik weg is,soms met eten als ik op de bank zit was t wel makkelijk om je bord op je buik te zetten maar nu is de buik weg...Echt weer ff wennen,maar geniet dr wel van dat de buik weg is,zit ni meer zo in de weg hihi.

Heeey,

Hier nog een trotse mama. Kan soms niet geloven dat zo;n lekker kereltje zo lang bij mij in de buik heeft gezeten. Mijn buik is nog ongeveer 1/7 van wat het op het einde was. En dat na bijna een weekje. Ik mis mijn buik totaaaaaaaal niet! Hij zat me maar in de weg, en had er zeker op het einde best veel alst van.

Vandaag hebben we de eerte keer met onze kleine Stn gewandelt (een rondje van 10 min) ahhaha, ik was kapot erna, maaaaaar hij heeft zijn eerste frisse lucht gehad.

BTW ik was 22 kg bij!
nog 11 to go!!!!

xx

@heppy: wat heerlijk dat je vandaag weer naar buiten bent geweest! ik kan daar ook echt niet op wachten, lijkt me super om met de wandelwagen op pad te gaan (en lekker in beweging te komen). Dat was vast genieten! Of had je veel last van het lopen? Nou, ik zou zeggen: iedere dag een rondje en je loopt zo weer een eind weg, of werkt dat niet zo?

Nou trotse mama's, terecht dat jullie trots zijn en geniet ervan! Ik hoop me snel bij jullie aan te sluiten!

Liefs

Hoi Trotse mama's,

Wat goed om de positieve berichten te horen :D en terecht dat jullie zo trots zijn! Geniet er gewoon ontzettend veel van!!!!!! Ik hoop me ook snel bij jullie clubje aan te sluiten ;)

Lijkt me ook heerlijk om lekker met de wandelwagen op pad te gaan. Verheug me er nu al op!

liefs

He goed te horen dat jullie allemaal zo blij zijn!!
Ik ook joh! Het is zo super om voor zo'n kleintje te mogen zorgen.
En ach, de wat korte nachten nemen we op de koop toe.

Dinsdag wordt Sven gewogen en ik hoop dat hij dan weer op zijn geboortegewicht zit (beetje opstartproblemen, zie topic) en dat we dan EINDELIJK naar buiten mogen. Ik kan niet wachten!!! Lekker wandelen. Gelukkig is mijn man ook lekker vrij dus straks kunnen we heerlijk met z'n 3tjes naar buiten.

Terug
Bovenaan