Voel me echt zo klote!!!!

A

Anoniem

Guest
He lieve meiden,

Wie kan me helpen en geruststellen?
Ik heb sinds twee dagen echt  super emotioneel. Ik moet om de haverklap huilen, huilken en nog s huilen. Kan niet vertellen waarom. Voorbeeld: Gisteravond op sbs 6 dat ziekenhuisprogramma. Een vrouw met een pasgeborene zoon op dr arm, ik HUILEN HUILEN HUILEN!!!!!! Echt te vreselijk. Zo ben ik dus anders nooit!!!!!!!!!!
Ook doe ik vet rot tegen mijn mannetje, die heeft het echt zo zwaar!!!! Wie heeft dit ook??? Ik ben nu 11 weken zwanger. Hoe lang gaat dit nog duren????

Kus Kim

hahaha welkome in de club van zwangere vrouwen met hun HORMONEN ! hihihi
daar kun je je hele zwangerschap last van houden maar komt vaak met vlagen.
dit is heel normaal maak je niet druk oke het hoordt er allemaal bij.

kussies vero

Ik heb het eigenlijk bij beide zw3angerscappen de hele zwangerschap, maar gelukkig wel met vlagen. er zijn ook goede periodes. Maar ik ben het na de geboorte van de eerste niet meer helemaal kwijtgeraakt. ik ben nu emotioneler dan vroeger en kan ook veel gemakkelijker huilen. helaas.

greet

Hoi Kim,

Ik hoop dat je vandaag en wat minder waterige dag hebt!?

Het hoort er allemaal bij. Gewoon laten gaan en zit je over je mannetje in, laat hem dan maar het boek Help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt. Ik heb hem ook gelezen, op een zeer droge humoristische manier word er van alles over de vrouw die  zwanger is  geschreven. Wellicht begrijp je mannetje je dan ook beter!

Sterkte....

funkymum

Ach meid toch, ik weet precies hoe je je voelt. Lekker laten gaan hoor die tranen. Gooi het er maar uit, dat lucht toch een beetje op. Je mannetje zal het vast wel begrijpen en anders moet je het hem uitleggen.

Ikzelf lijk wel manisch-depressief sinds ik zwanger ben. Het zijn vlagen. Dan voel ik me super, dan weer heel emotioneel. Ik heb het al de hele zwangerschap maar het kan ook na 3 maanden wat minder worden omdat er dan iets veranderd in je hormoonhuishouding.

Vanmorgen nog zegt manlief tegen me; je bent wat dikker in je gezicht WEEHEHEEEEE. Ik was al verkouden dus het snot kwam bijna via mijn oren naar buiten. Nu kan ik er alweer om lachen.

Hou vol
groetjes Juffie

Hoi,
Dat huilen heb ik nog niet gelukkig. Dat kwam bij mijn zoon ook pas later in de
zwangerschap.
Maar ook mijn mannetje heeft het zwaar met mijn hormonen!!!
Dan val ik uit of kijk hem heel fel aan,,, Niet lief en leuk meer.
Dan kijkt hij mij aan alsof ik van een andere planeet kom....
Hij zucht eens diep en draait zich dan om.
Ach ja, hij weet gelukkig net als ik dat het erbij hoort en belangrijker dat het ook wel
weer overgaat gelukkig!!!
Laten gaan die boel. Het lucht wel op toch?
Liefs Melanie 11wkn en 5dgn

Terug
Bovenaan