voel me echt zwanger

hallo allemaal,

ik had al een berichtje geplaatst over de combinatie zwanger en school, ondertussen zijn we weer een aantal dagen verder, en krijg ik er steeds meer zin in, ik lijk wel heel de dag te glimlachen en kan er maar niet mee ophouden, Wel is het erg vervelend dat mijn borsten nogal pijn doen, en ik af en toe misselijke vlagen krijg, maar verder rest ga ik er enorm van genieten. Ben ook net thuis van de huisarts, en moest ik folium tabletjes halen. Nu alleen nog het spannendste het vertellen aan de toekomstige opa's en oma's, alhoewel ik denk dat die het ook wel leuk gaan vinden.

groetjes esther
 
Hoi Esther!

Ik ben blij dat je er weer wat beter tegenaan kijkt. het is ook een prachtig geschenk en ach; voor ieder probleem is een oplossing nietwaar?

Succes meid!

Liefs Mariska 2
 
hoi esther,

Goed joh dat je er zo positief tegen aan kijkt het is natuurlijk ook geweldig hoe jong of oud je ook bent (ik ben 21.

Wij waren best zenuwachtig om het de aanstaande opa's en oma's te vertellen maar wonder boven wonder waren ze zo trots als een pauw en kunnen nu niet wachten tot het er is.

Heb je al gesprek gehad op je school??? nou heel veel succes met alles geniet ervan voor je het weet is je kleine er het gaat zo snel.

veel liefs linda 29 weken 2 dagen
 
hoi linda


nee met het gesprek op school willen wij nog even wachten tot na de vakantie, dan ben ik wat verder, en weet ik zelf (hopelijk) ook wat meer.

groetjes esther
 
Terug
Bovenaan