Voel me een beetje schuldig....

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier. Schrijf al wel een tijdje op het zwanger worden forum alleen is het zo dat ook bij mij het zwanger worden niet zo makkelijk gaat. Ik ben 24 jaar en in maart dit jaar gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam heel moeilijk op gang. Na 7 weken werd ik ongesteld. Hierna ben ik niet meer ongesteld geworden. Ik ben dus naar de huisarts gegaan en in goed overleg heeft hij mij doorgestuurd naar de gynacoloog. Ik moet zeggen dat mijn menstruatie voor de pil ook al heel erg onregelmatig was. Op 3 augustus heb ik mijn eerste afspraak gehad bij de gynacoloog. Ik moest heel veel vragen beantwoorden en ik ben onderzocht. Ook een inwendige echo gehad. Nu zegt de gynacoloog dat ik waarschijnlijk PCOS heb. Ze wilde het nog niet met zekerheid zeggen. Er waren ook nog andere mogelijkheden. Ik heb ook nog bloed moeten prikken voor allerlei hormoonwaarden en mijn vriend heeft zijn zaad in moeten leveren voor onderzoek. Nu moeten we  volgende week donderdag weer terug om de uitslagen te bespreken en te praten over eventuele behandelmethodes.
Ik vind het een fijn idee om met meiden te kunnen praten die weten dat niet alles vanzelfsprekend is. En als ik een beetje al jullie verhaaltjes lees, is iedereen hier in goede handen!!
Ik ben blij dat ik zo snel de kans heb gekregen om naar een gynacoloog te gaan, maar ik voel me dus wel een beetje schuldig tegenover heel veel andere meiden die al veeeeeeeel langer aan het proberen zijn.

Veel liefs,
Taat

ken het gevoel!
Je schuldig voelen, maar helemaal nergens voor nodig.
Iedereen leeft zijn eigen leven en heeft zijn eigen ellende (en leuke dingen..)
Het feit dat sommige mensen vele dingen erger mee maken is wat jou nu overkomt niet ook erg! Het helpt misschien juist weer wat te relativeren.
Wees blij dat je in dit stadion al bij een gyn mag komen en hopelijk zijn ze snel achter of er iets aan de hand is of niet..

voel je alsjeblieft niet schuldig joh! wees juist blij dat je zo snel doorgestuurd bent! Beter dan nog maanden 'aanklooien' .  Ik hoop voor je dat het geen PCO blijkt te zijn. Ik heb dat ook en is zeker geen pretje! Hoewel het met hormonen goed op te lossen is hoor, maar die hormonen zijn niet zo fijn.....

sterkte verder en ik zal vast wel meer van je lezen!

Terug
Bovenaan