Voel me een beetje triest....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, vandaag wordt mijn jongste 4 jaar en gaat morgen naar school. Eigenlijk zou ik nu al 21 wk zwanger moeten zijn, ware het niet dat die miskraam roet in het eten gooide. Zou dan dus nu alle tijd gaan krijgen om wat baby-spulletjes in orde te maken met het vooruitzicht dat ik straks weer lekker met een kleintje op schoot zit. Nu lijkt de toekomst er heel anders uit te zien en voel me daardoor een beetje verdrietig. Hopelijk is het ons nog gegunt een baby te krijgen, maar ook al zou het snel zou lukken wordt het pas 2012 en dat klinkt nog heel ver....

2012 klinkt inderdaad nog heel ver...al gaat de tijd tegenwoordig zo snel...kan me bijna niet voorstellen dat het alweer april is...

in ieder geval sterkte en hoop dat je toch nog snel zwanger mag worden

liefs

Allereerst gefeliciteerd met je jongste!!! Hopelijk hebben jullie een fijne dag ondanks de regen!

Helaas gaat de tijd soms gewoon niet snel genoeg! Je erbij neerleggen is het enige, maar ook het moeilijkste. Probeer niet tever vooruit te kijken, leef nu! Misschien raak je de komende maand wel zwanger!!

Heel veel succes meid!
Liefs ciomama

oeps..helemaal vergeten...

van harte gefeliciteerd met de jongste

xxx

Hey mijn kindje is ook jarig vandaag! ;-) Van harte!
Sterkte hoor, heftig he een miskraam... :-( Blijft pittig vind ik.

Kan met het heel goed voorstellen! Ik heb in nov een miskraam gehad en anders was ik nu zo'n 30 weken zwanger geweest! Hier zitten we nu eindelijk sinds de mk weer op het wachtbankje!

Succes!

Hey Anna,

Las je berichtje nu pas en wil je toch ook nog even en hart onder de riem steken.
Zulke momenten zijn erg confronterend he? Als het niet mis was gegaan, hadden we nu... Ik herken het wel.
Probeer een nieuwe invulling te geven aan de dag nu de kleine naar school is (is het hem/haar bevallen de eerste schooldag trouwens?)
Ik hoop ook van harte dat het jullie gegund is nog een klein wonder te krijgen. Ookal is het dan al 2012 ;-(
sterkte! Liefs Lisette

He Lisette, gaat het goed bij jou? Hoe voel je je? Hopelijk goed, en heb je al een goede echo gehad? Ik hoop het zo voor je. Mijn kleine meisje is (ookal heeft ze 2 grote broers) erg verlegen op school, dus moet erg wennen, net als mamma. Op zich is het wel fijn om nu even mijn handen vrij te hebben, want ik ben de slaapkamer aan het opknappen en over een paar weken gaan we verbouwen. Dat extra kamertje gaat er echt komen, hopelijk voor een nieuwe baby, anders wordt het een washok. Maar je begrijpt wat ik het liefste wil. Als het goed is maandag mijn ei en probeer dan toch echt wel sex te hebben. Hij wilde eergister ook zonder bescherming, dus goed teken!! Ik hou je op de hoogte. Liefs, Anna

Terug
Bovenaan