Voel me ellendig, eventjes afstomen hier...

A

Anoniem

Guest
Ik voel me flink beroerd vandaag... zo verschrikkelijk moe (en dan reacties krijgen dat het er allemaal maar bij hoort), brandend maagzuur, druk kindje... bah...

En dan straks uit eten... helaas de derde keer al deze week en volgende week  staan er ook nog wat etentjes op de planning. Totaal geen zin in dus, puur alleen al vanwege het eten. Ben al geen grote eter, maar nu dus helemaal niet. En dan moet je ook nog rekening houden met wat je eet. Vanwege allergieën valt er voor mij al heel wat af, waar ik ondertussen wel goed mee kan leven. Maar nu valt er nog meer af, vanwege de zwangerschap. Vorige week heb ik tot 3 keer de ober moeten roepen omdat mijn vlees nog rood was. Het gevolg was dat ik uiteindelijk een vierde stuk vlees opgediend kreeg en dat de rest al uitgegeten was... nou kan je vertellen...dan eet je niet meer lekker...
Zie dus gigantisch op tegen vanavond... sowieso heb ik het gevoel dat ik een ontzettende zeur ben tijdens het bestellen van het eten... wil dit hebben, maar dan net even anders... Op die manier kan ik al niet meer genieten van het etentje... Ik probeer me er al op voor te bereiden door even op internet te kijken wat voor menu ze hebben, maar doordat er zoveel afvalt (vaak blijft er slechts 1 gerecht over wat ik mag hebben, en daar moeten ze ook nog het een en ander aan aanpassen) heb ik er al geen zin meer in.

Wat dat betreft ben ik straks blij dat ik niet meer zwanger ben, en dat ik dat kleine beetje extra weer mag hebben... maar vandaag heb ik het eventjes gehad met wat ik allemaal niet mag hebben...

Lucht gelukkig wel even op om hier m'n verhaal te doen...

Ja, we hebben allemaal wel eens van die dagen dat je denkt..........grrrrr.
Misschien stomme vraag: maar waarom ga je dan uit eten? Je kunt toch ook lekker thuis blijven? Bedoel het niet vervelend hoor.
Groetjes Sjannie

Hai Rixt,

Is de baby nog steeds zo druk?
Balen zeg, dat je je zo beroerd voelt!
Kun je gewoon niet om al die etentjes heen? Maar ik meen dat het iets met je werk te maken had, toch?
Ikzelf moet er ook ECHT niet aan denken om 3 x in de week uit eten te gaan zeg!
Misschien kun je beter iets van vis bestellen, tongfilet ofzo.
Juist van die etentjes lijkt het me dat je nog meer brandend maagzuur krijgt, door al die extra kruiden enzo.
En zeker doordat het s' avonds is en je toch al wat later eet.
Als ik jou was zou ik het proberen te beperken, ik neem aan dat een ander daar wel begrip voor zal hebben. Zo is het toch ook niet leuk voor je!
Nou, heel veel sterkte!

Teddy

Probeer onder een aantal etentjes uit te komen, als je je er zo rot bij voelt. Het wordt je duidelijk te veel. Probeer wat rustiger aan te doen.
Succes!!!

Hallo dames,

Gelukkig viel het mee, heb niet heel erg lekker gegeten. Maar het was wel gezellig!
Had nog wel geprobeerd dit etentje uit te stellen tot na m'n zwangerschap, etentje was vanwege het 35 jarig huwelijk van mijn schoonouders. Maar iedereen stond erop dat het nu moest... Voor de rest is het een samenloop van omstandigheden dat het toevallig allemaal in 2 weken valt. Kan er niet aan onderuit helaas.

Vis is ook geen optie, daar ben ik dus (dodelijk) allergisch voor.

Liefs Rixt

Wat fijn dat het meeviel.
Vervelend dat je onder de andere etentjes niet uit kan komen. Misschien kan je ipv een voorgerecht en  hoofdgerecht twee voorgerechten bestellen. Of alleen een voorgerecht tijdens het hoofdgerecht. Dat is meestal iets lichter.

Terug
Bovenaan