voel me enorm rot!

Zoals de meesten van jullie wel weten, ben ik al een aantal weken niet meer mobiel. Op de bank word ik inmiddels gek. De verveling slaat toe... Als ik naar de VK, huisarts of fysio moet rijden mijn (schoon)ouders mij. Dat geldt ook voor het ophalen van onze zoontjes en bijvoorbeeld zwemles. Helemaal fantastisch dat het zo geregeld is, maar ik wil niet afhankelijk zijn. Ik wil weer zelf aan het roer van mijn gezin!
Daarbij komt dat ik al twee tot drie dagen last heb van allerlei pijntjes. Die kleine ligt niet ingedaald maar beweegt steeds met het hoofd, wat echt heel vreemd voelt van onderen. Af en toe behoorlijk hard helaas. Vannacht had ik een fikse nachtmerrie. Verder heb ik veel meer maagzuur de laatste dagen en veel rugpijn. Soms scheuten en soms steek. Ik ben bekend met rugweeen dus hoop steeds dat het overslaat in weeen. Ons kindje in mijn armen zal veel oplossen. Bovendien kijk ik er echt naar uit!

Sorry meiden, voor mijn klaagzang...

Daarvoor zijn we er; om je leuke en minder leuke dingen mee te kunnen delen! Dus klagen moet je ook gewoon doen.
Kan het me ook helemaal voorstellen als ik je verhaal zo lees. Het is gewoon genoeg geweest! Je hebt je zo lang goed gehouden, maar die laatste loodjes zijn echt zwaar. Hopelijk voelt je baby dat ook aan en komt hij/zij wat vroeger.
Zou het misschien lukken om nog wat leuke dingetjes te doen? Kapper, vriendinnen op de koffie, of zoiets? Probeer je zinnen nog even zoveel mogelijk te verzetten en dingen zo positief mogelijk te blijven zien. De ene dag lukt dat vast beter dan de andere dag, maar iedere dag die je redelijk door komt is er weer een!
Heel veel sterkte en kom vooral vaak je hart luchten hier!

Veel liefs, Irene

Omdat ik niet meer zelf weg kan, zijn mijn mogelijkheden om leuke dingen te doen beperkt. Ook lang staan is er niet bij. Zo heb ik er bijna een hele dag over gedaan om onze kerstboom op te tuigen. Dat was vorige week, vandaag bij mijn ouders versiert... En verder... ik heb gewoon een klaagdag!

Hoi,

Het is helemaal niet gek dat je zo je baaldag hebt.
Ik hoop echt voor je dat je niet lang meer op de kleine hoeft te wachten. Klaag maar lekker hier iedereen heeft er alleen maar begrip voor! Ik hoop dat het een beetje oplucht.
Ik ga morgen ook naar mijn ouders toe om er even uit te zijn. Ik hoop voor je dat je nog wat leuke dingetjes kunt verzinnen om te doen. mischien leuke films lenen, huren of een boek lezen.
Succes met de laatste loodjes.
Groetjes

Klaag maar eens even lekker, het is ook allemaal wat he? Dat thuiszitten dat je tegen de muren opvliegt en als je naar buiten wilt moet je eerst om hulp vragen. Hulp voor dit, hulp voor dat, terwijl je van jezelf gewend bent het allemaal prima zelf aan te kunnen. Zelf je eigen boontjes te doppen.
Alles wat je wel kan heb je vast ook allang gedaan, gezien, gelezen?
Dan na zo'n vervelend de dag, ook nog ff lekker een rotnacht erachteraan.

Nou ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt hoor! Het romantische genieten van de zwangerschap is er wel vanaf. Nu is het gewoon afzien. Het is mooi geweest niet? Laat die kleine maar komen!

hey
Soms heb je het gewoon even nodig om lekker te klagen Ik kan me het helemaal goed voorstellen in jouw geval En ook al is het buiten erg koud de hele dag binnen zitten zal vast vervelen Heel veel sterkte met de laatste loodjes Het zit er bijna op.

Terug
Bovenaan