voel me erg klote (SORRY)

A

Anoniem

Guest
lieve meiden allemaal wat voel ik me shit!!! heb net al aardig potje zitten jankendie hormonen toch zeg bah.was nog steeds niet ongesteld vond ik daarstraks toch een klein druppeltje bruin rood in me onderbroekdat na 27 december!!!ook had ik vandaag nu ook pijn in me onderrug teminste pijn steekjes ben net lekker maar effe onder de douche gedoken vind me zelf soms zo een grote zeur dus ben bang dat de duivels er zo aan zullen komen of geeft iemand me nog kleine kans???sorry voor me geklaag meiden  xxx    

Hey.

Ik geef je nog een kans hoor, een klein druppeltje bruine afscheiding hoeft niet altijd te betekenen dat je ongi. gaat worden.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een klein beetje bruine afscheiding gehad op de dag van mijn NOD. Dit was één dag en daarna helemaal niks meer. Dit was dus de innesteling.
Wel heb ik bijna elke maand als   ik ongi ga worden ook last van bruine afscheiding.
Dus ja, het kan nog 2 kanten opgaan.
Er is dus nog hoop.
Succes hoor.

Groeten van Miena.

Balen die onzekerheid, maar ik durf niet te zeggen of je wel of niet... Het vrouwen lichaam kan rare sprongen maken, dat lees je hier wel heel vaak. Hopelijk binnekort sterretjes vangen! Suc6! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan