voel me even heel alleen en eenzaam

hoi hoi

er bekruipt me nu een heel gek gevoel...

sophie is een uur geleden opgehaald door de nieuwe oppas en ik zit nu dus alleen thuis..( het komt omdat de oppas ergens heen moest en vroeg of ze haar dan  eerder daarna toe mocht nemen(knutselclubje) dit vind ik prima,..

maar het is zo raar, zo 'n apart gevoel, zo vreemd, net alsof het niet klopt, ben rusteloos en loop maar wat heen en weer en typ hier maar wat mee
Dit heb ik vrijwel nog nooit meegemaakt, thuis zijn en mijn liefie is er niet...

ik ga zo weg naar mijn werk (jakkie heb een slaapdienst, dus ben pas om 11.00 morgenochtend thuis)

als ik eenmaal op mijn werk ben dan zou het wel weer over zijn....
(dit gevoel heb ik ook als ik op mijn werk in  bed lig.....ook zo'n onwerkelijk gevoel,),

wie herkent dit..

liefs tobi

ga nog even naar de wc en dan ben ik weg..

Tobi,

Weet precies hoe je je voelt, zit hier een partij te brullen......Ik had Tessa om 17:00 opgehaald van het KDV (ze gaat woe en do)
Net is Tessa opgehaald door opa en oma,omdat ik moet werken vanavond en morgen. Heb ze dus vandaag heel ff gezien en morgen zie ikhaar s'middags pas..
Maar das nog niet alles: manlief is een week op oefening (militair) en dus ook weg....Ik voel me nu echt heel zielig en eenzaam....Alleen de kat als gezelschap!!!!
gelukkig moet ik dalijk al weg en ben ik doodmoe thuis, dus slapen zal ik wel...Morgen maar een uurtje eerder naar huis om haar op te halen!!!

groet
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik had Matthijs vanochtend even naar mijn moeder gebracht zodat ik nog even kon slapen (heb afgelopen nacht gewerkt). Ik heb eigenlijk alleen maar liggen draaien in bed, ben 'm maar gauw weer wezen halen, heerlijk (dan maar moe!!)

Esmeralda

Terug
Bovenaan