voel me even klote

Dag meiden,
Heel stiekem had ik toch een beetje hoop. Mijn lichaam gaf zulke rare signale af (1 dag kleine bloeding, kots misselijk, pijnlijke borsten en humeurig). Zou morgen ongi moeten worden maar ben het prompt vandaag geworden. Ik was vandaag op mijn werk en daar werd ik ongi. Op zo'n moment voel je je even echt kut (sorry). Daarom vind ik het echt fijn dat ik het hier even allemaal kwijt kan want jullie begrijpen me wel, in tegestelling tot mijn collega (wat ook wel weer te begrijpen is). Hè wat ingewikkeld toch allemaal.
ZO, IK BEN HET WEER KWIJT!
Ank
 
Dat is balen meid. Vooral als je eerst wel enige tekenen hebt. Voor mij is het nog even spannend. Nou ja, trek dan maar een flesje wijn open, dit weekend. Nu mag het tenslotte weer even...
Liefs
Aagje
 
Dat is balen op het werk! Niemand om het dan mee te delen? Of wel? Ikzelf vertel het niemand, ook niet op het werk, ik wacht wel af hoe het loopt. Maar ik ben eergister ook weer ongesteld geworden, dus we gaan weer een nieuwe ronde tegemoet!! :)

Liefs Debora

PS laat je maar lekker extra verwennen door je vriend! Bij mij werkt het heel goed.
 
Hoi Debora,
Nou....mijn probleem is dus dat ik het gewoon niet voor me kan houden. Ik ben zo enthousiast over het wel of niet zwanger worden dat ik het bv. mijn collega wel heb verteld. Maar zoals wel voor te stellen omdat zij niet in hetzelfde schuitje zit heb ik er ( hoe lullig het ook klinkt) niet echt veel aan. Daarom, lang leven het forum.
Mijn man is ook wel erg lief voor me hoor en het leuke is, zondag zijn we een jaar getrouwd.
Heb wel een leuk boek voor hem gekocht met een vette hint erachter: mannen komen van mars en vrouwen van venus HIHIHI
liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan