voel me ff dom

A

Anoniem

Guest
vanmorgen met vera naar het buro geweest. ze is goed gegroeid. ze weeg nu 9,5 kilo en is 80,5cm.
ze moest ook prikken hebben. ze was vanmorgen al wat warm maar had niet getempt. dom dom dom. op het buro dus gewoon 2 prikken gekregen en nu heeft ze al 39,4. voor haar doen behoorlijk hoog omdat ze anders misschien net de 37 haalt. nu bedacht ik net dat als ze al koorts hebben dat ze geen prikken mogen hebben. waarom heb ik niet even getempt??? dom dom dom kleine moeite zo gedaan maar de tijd er voor nemen ho maar omdat ik dacht dat het wel mee viel. voel me stom.
net even het buro gebeld en die zeiden dat kinderen die al koorts hebben en prikken hebben gehad dat ze wat heftiger kunnen reageren. ik moet vera nu goed in de gaten houden. ze heeft een zetpil gehad en nu hopen dat de koorts zakt. vanavond voor het slapen ook nog een zetpil en dan hopen dat ze een goede nacht maakt. kan ik ook wel weer een keer gebruiken...
sorry voor mijn gezeur maar ik moest het echt even kwijt

liefs sibje

Hoi Sibje,
wat vervelend dat Vera nu koorts heeft, maar misschien komt het gewoon van de prikjes. Ik zou me niet te druk maken en vooral niet schuldig voelen!
Hou je meisje in de gaten en waarschijnlijk zakt d'r temperatuur wel door het zetpilletje.
Groetjes van Sonja

Hoi Sibje,

Niet schuldig voelen hoor! Daar wordt de koorts niet minder van!

Ik heb dat ooit met Eva gehad. Haalde haar van het KDV met allemaal bultjes. De leidsters zeiden toen dat ik misschien even langs de dokter moest. Ik die avond naar de HP (we zouden de dag daarna op vakantie gaan). Zegt die dokter: "Heeft uw dochter ook koorts?" Ik: "Nee hoor, volgens mij niet. Ging hij haar toch even voor de zekerheid tempen, bleek ze 39,7 te hebben.
Ik voelde me toen ook heel dom....

Maar goed, ik hoop dat Vera snel opknapt en dat ze niet extra last van de prikjes zal hebben.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan