voel me gek...

A

Anoniem

Guest
Wil dit even delen met jullie.

Voel me heel raar, ene kant voel ik me happy andere kant heel verdrietig. Ik heb 14maart mn duivels op bezoek gehad 4 dagen, zal dus volgends de calculator 29maart mn ei moeten hebben. Dus conclusie, heb is bijna onmogelijk zwanger te zijn van vorige maand. Mn lage temperatuur wijst dat aan. Mn ongi wijst dat aan die net geweest is. Alleen ik ben zo vreselijk moe soms, heb telkens hoofdpijn en soms voel ik me zo vreemd dat lijkt alsof ik omval. Als ik muziek luister of als ik in op mn zoontjes school geweest ben dan moet ik al bijna janken...om niks gewoon voel dat ik erg gevoelig ben. Maar dat heb ik nooit ik ken me zelf niet. Mn hele lichaam voelt zoooo ontspannen aan....vooral mn billen..srry maar ja tis zo haha. Maar echt weet niet wat ik heb. Ben der nu ook veel minder mee bezig dan vorige maand. Denk der veel minder aan. Aan ene kant denk dat mn hormonen op een andere manier bezig zijn. Kortom kan om alles wel janken. Wie herkend dit?

Groetjes babe

Hai babe,

Wat vervelend dat je je zo voelt meid! Ik denk alleen niet dat het mogelijk is dat je zwanger bent van de laatste cyclus omdat je 4 dagen ongi bent geweest maar als je er niet gerust om bent, dan doe je toch even een testje voor je eigen gemoedsrust?!

Ben wel blij te lezen dat je er minder mee bezig bent, scheelt weer.....vind het knap van je!

Ik hoop dat iemand anders er wel ervaring mee heeft en je een duidelijker antwoord op kan geven!

Succes meid! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Nee ik hoef geen testje te doen, weet eigenlijk dat het 100% negatief is maar ja me lichaam is zooo pfff kweet niet. Kan echt om een boe of bah al janken bah. Ach ja gaat misschien wel over zal wel een andere reden voor zijn.

bedankt voorje berichtje

Hey babe,

Wat rot voor je dat je je zo voelt! Ik heb me ook wel eens zo gevoelt, hoor en ik was niet zwanger. Bij mij heb ik het er altijd op geschoven dat het een dipje was in het hele zwanger worden. Bij mij was het na uiterlijk een week weer over.

Als je je lang zo blijft voelen (lees: langer dan een week) is het misschien een idee om even langs de huisarts te gaan. Misschien dt er heel iets anders de rede is dat je je zo voelt?

Succes meid, dat je je snel weer beter mag voelen!

Liefs Daisy

Hey!!!

Balen man, dat je je zo voelt! Misschien is het Idd een soort dipje. Of een soort van opluchting voor u lichaam.... Omdat je er minder mee bezig bent! Constant bezig zijn met zwanger worden brengt stress mee he.... Ik ondervindt het nu zelf!

Indien je twijfelt of je zwanger bent ff een restje voor de zekerheid!

Sterkte en Liefs

Hoi hoi, smorgens heb ik niet echt last ervan nu ook niet bv. Alleen momenten dat er rust is denk ik aan alles wat zielig is. Ook emotie in muziek. enz maar goed zal mn momenten hebben. Mn baarmoedermond zit potdicht, dacht juist dat tie na de menstru open ging staan vlak voor de ei hij zit echt pot en pot dicht. temp is 37,1 smorgens. Nou kweet allemaal niet mn ei is pas 29maart of zal ik em nu al hebben mn nod was 11dagen terug.

Vaag allemaal... maar geloof gewoon juist niet dat ik zwanger ben. Kan niet, heb 4dagen gebloed. temp is tussen de 36,6 3n 36,9 geweest met de ei was dat 37,1 tot 37,6. Nu dus weer 37,1.

Nou ik zie wel wat ik ga doen.

Groetjes

Terug
Bovenaan