voel me genaaid

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wil even klagen hoor,

Kreeg net op mijn werk te horen dat ze van plan zijn om me naar een andere afdeling te zetten. Dit in verband met ziektes ed. Nu is dit een afdeling waar helemaal mijn interesse niet liggen en was net zo blij met de toezeggingen die me min of meer zijn gedaan toen ik terug kwam van mijn verlof. Is helaas nog niets van uit gekomen. Nu werk ik hier al 11 jaar en vind het nu erg moeilijk wat ik moet doen. Zit al een tijdje te dubben (gezien het nog steeds niet merken van de uitvoering van de beloftes) of ik niet moet gaan kijken naar een andere baan. Dit valt volgens mij alleen niet mee als je wat ouder (35) bent en dan ook nog moeder.

Heb nu meteen een mail gestuurd naar de directeur (zijn klein bedrijf dus moet bij hem zijn) dat ik het hier niet echt mee eens kan zijn. Had dit ook eigenlijk niet van hem verwacht. Hij is vandaag niet aanwezig maar leest wel altijd zijn mail.

Moest dit even kwijt.
Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wat goed dat je in ieder geval meteen hebt laten weten dat je het er niet mee eens bent! Lijkt me moeilijk om op je strepen te gaan staan, maar je moet toch wel met plezier gaan werken, anders lijkt het me afschuwelijk.
Misschien dat naar aanleiding van je mailtje er een gesprek komt. Dan kun je het misschien ook hebben over de beloftes die ze je destijds hebben gedaan?!?

Succes in ieder geval en werk ze vandaag.

Groetjes, KArin

Hoi Inge,
wat een k@#%streek zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier niet mee instemt, en goed dat je ook een mail hebt gestuurd naar je directeur.
Mondelinge afspraken zijn ook afspraken hoor, daar moeten ze zich wel aanhouden (maar is natuurlijk altijd lastig)
Nou heel veel succes,
groetjes van Sonja

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties en er komt inderdaad een gesprek. Maar ik kan je wel zeggen dat het huilen me nu erg veel nader staat dan het lachen. Ben altijd erg flexibel geweest en nu dit.

Groetjes
Inge

Het is ook altijd hetzelfde, he? Beloftes ten over, maar ze opvolgen ho maar. Hou ons op de hoogte van het gesprek en ik hoop dat het goed gaat.

En zo niet, solliciteren kan toch altijd? Rondkijken mag en zolang je dit niet op je werk gaat rondbazuinen kan het ook geen kwaad.

Groetjes, Marisa

Ik zou het ook even laten bezinken en de reactie van je baas afwachten, ookal zit je nu op hete kolen.
Het kan idd geen kwaad om rond te neuzen op de arbeidsmarkt, je kan op internet zo veel vacatures vinden, orienteren kan altijd!

Een lastige situatie, hou je hoofd koel dat helpt denk ik het beste!

succes!!!!
Evelien

Hoi Inge,

errug vervelend voor je meid!!! Maar idd. hou je hoofd koel zoals hierboven al geschreven is en schrijf misschien voor je zelf ff op wat er allemaal aan je beloofd is.
Zodat je bij het gesprek  ff terug kan kijken waar je het precies over wilt hebben. Als er eenmaal emotie los komen in zo'n gesprek weet je het vaak ff niet meer.

Heel veel sterkte, hoop dat het goed komt voor je.

gr. Ilone

Hoi Inge,
Wat vervelend voor je.
Laat je niet gek maken hoor...

Heel veel succes met het gesprek en laat goed blijken hoe  je je bij deze situatie voelt!

Liefs,
Laura

Terug
Bovenaan