Voel me goed..

Hoi Meiden,

Morgen ben ik al weer 13 weken zwanger. wat gaat het toch weer hard zeg. Volgende weer weer een controle. hopelijk mag ik ook weer even spieken haha..

Voel me ook sinds deze week weer helemaal goed.. heb weer energie voor 10. Ook zijn we druk bezig met voorbereidingen.

Zo hebben we een peuterbedje voor kleine meid gekocht en een wiegje voor de kleine spruit. voor de rest hebben we alles nog van de eerste. Verder druk bezig met het plannen van de verbouwing. We gaan nog even snel verbouwen vvoor de kleine komt. We gaan twee dakkapellen op zolder laten plaatsen zodat wij daar kunnen slapen. we laten de achtergevel boven opnieuw opmetselen. boven overal nieuwe kozijnen. en benede de buitenboel nog verven. dus kortom druk druk druk hahaha. Maarja we willen het wel graag voor de bevalling allemaal af hebben. zodat we dan lekker kunnen genieten van ons huisje. Met ons complete gezinnnetje.

Zie er wel een beetje tegen op haha al dat verbouwen. dat brengt een hoop troep met zich mee. Maar agh straks hebben we weer een top huis. En hoeven we verlopig niks meer te doen eraan.

Hoe is verder met iedereen?

liefs Renske

Hai,

Zo dat zijn nog eens plannen! Wel super gaaf als het allemaal lukt zo voor je bevalling!
Je had bij mij al gereageerd zag ik maar zo na mijn echo voel ik me een stuk beter. Nu is die onzekerheid weg. Gelukkig is de misselijkheid ook een stuk minder moet alleen niet teveel in 1 keer willen doen.

Succes met je verbouwing en ik hoop dat de troep mee valt!

x

Wow meid... idd dt zijn hele plannen, hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken,.

Hier morgen 14 weken maar zit weinig verbetering in. Ben nog steeds vreselijk moe en toch nog wel erg prikkelbaar al zeg ik het zelf...
Ook het tegen staan van eten is in volle hevigheid terug.... Zucht... Ik hoop echt dat dat gauw beter word, heb namelijk sterk het idee dat de vermoeidheid daar ook mede weg komt.

IK sta nog steeds niet uitgerust op en tussen 9 en 10 ga ik alla minuut mn bed weer in zodra mn zoontje ook ligt.
Vanavond heb ik avond dienst en zie dr gewoon tegenop ....

Het idee dat ik niet om 9 uur / half 10 op bed lig maar op zn vroegst half 12!!! pfff en ik dan morgen nog weer heen moet is echt killing....

Maargoed hoop dat de avonddienst lekker door loopt en dat het snel 11 uur mag worden zonder teveel gedoe.

Dat was weer mijn klaagzang had hier liever een positief berichtje geplaatst.... :(

Terug
Bovenaan