voel me heel raar!!!

Hoi allemaal,

Ja zoals de topic zegt voel me al 2wk erg raar duizelig misselijk met vlagen en sinds deze week ook nog eens vaak plassen!!! Dus vanmorgen een test gedaan dacht toch echt zwanger te zijn, maar die was natuurlijk negatief!!! Wordt er wel een beetje onzeker van, weet iemand wat dit zou kunnen zijn???
Ben ook nog niet ongi geworden en ons dochertje is nu 13wk oud en ik geef borstvoeding!!!
De wens is er wel voor een 2de kindje , maar dan snap ik niet waarom de test negatief was!!!
Wacht denk ik met de volgende test tot eind deze maand!!!
Wilde dit ff kwijt!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Ik heb het ook gehad in de weken voordat ik voor het eerst ongesteld werd, dus ik denk dat je gewoon ongi moet worden. Dat kan ook als je bv geeft.

Groetjes,

Eveline

Tsja meid, dat kan van alles zijn. Misschien idd moet je ongi worden of ben je wellicht zwanger... pas 19 dagen na bevruchting test je dan positief dus...
Groetjes Veerle

Goh, vervelend zeg! En zeker als je graag weer zwanger wil worden. dan leg je alles op die manier uit. Ik tenminste wel kan ik me herinneren...
Ik weet even niet wat ik je moet wensen... Dat het snel over is of juist niet en dat je blijkt zwanger te zijn???

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!!
Hoop dat ik snel wat duidelijkheid krijg!!!
En anders is het gewoon weer wachten net als de eerste keer!!!
Maar zou het wel weer leuk vinden om zwanger te zijn!!!

Liefs Sandy

Sandy,

geef je borstvoeding? Of heb je borstvoeding gegeven? Dat kan je menstruatie namelijk uitstellen. En het op gang komen van je cyclus kan ook wat duizeligheid met zich meebrengen.

Ik was vorig jaar met 10 weken voor het eerst ongesteld, en daarna werd ik zwanger. Onze ukkies schelen nu precies een jaar + 1 week. Erg leuk. De zwnagerschap was welheftig, maar ik heb behalve die twee ukkies ook nog twe meiden van 7 en 8 en we zijn op de valreep ook nog verhuisd.

Succes met zwnager worden.

Miep

Dom van me, je geeft borstvoeidng staat er.

Weet je dat ik bij mijn oudste ook inderdaad gewoon ongesteld werd (zelfs al met 6 weken). Dus al geef je borstvoeding dan zal het toch je cyclus zijn die weer op gang komt. Met alle hormoonverschuivingen van dien.

Miep

Terug
Bovenaan