Voel me k*t

Hai,

Hebben jullie dat ook wel eens???

Eigenlijk is er nix aan de hand, maar ik voel me mega k*t.
Kan wel janken!
Maar een aanleiding kan ik niet "vinden".

Dat is toch best gek als alles prima gaat waarom voel ik me dan zo??

(sorry moest even zeuren)

Liefs Vano en Ninthe

Heel herkenbaar hoor. IK heb het ook wel eens. Als iemand dan heel hard boe zou zeggen zou ik volgens mij zo gaan huilen. Gelukkig heb ik het niet vaak.

Maar schrijf het hier lekker van je af en ik hoop dat je je snel weer helemaal happy voelt.

Hier een lekkere natte  van Tess (hopelijk helpt dat)

Groetjes sandra mv nick en tess

Ik heb het vandaag ook. Ben thuis gekomen van mijn werk en kan gelijk met Lukas aan de slag. Ik ben nu 3 uur thuis en kan nu eindelijk pas gaan zitten. Ik heb er vandaag helemaal geen zin in, maar ik kan niet tegen Lukas zeggen, mama heeft geen zin, ga je zelf maar 3 uur lang vermaken. Ik reageer het gelijk af op mijn man en dat is ook niet eerlijk.

Kortom, ik herken je gevoel!

afreageren op man niet eerlijk??? tuurlijk wel daar zijn ze toch voor hihihihi.

Heb psies hetzelfde en doe ook psies hetzelfde. Bedenk maar zo... ik voel me nu K*t, maar morgen als het zonnetje schijnt, of als ik gewoon een zalig kopje thee oid heb dan voel ik me weer helemaal het mann... moedertje.

dikke knuffff

mama van Rêve

Pfff praaaat me er niet van!
ik heb het iedere maand een paar keer.
Ik ben dan niet ongelukkig ofzo, maar ben gewoon niet mezelf en vreeeeeeeeeselijk chagarijnig! Ik zeg dan bij voorbaat tegen mijn man dat hij me een beetje met rust moet laten... Lijkt wel of ik meerdere keren per maand ongesteld moet worden ofzo. Wel fijn dat jullie het herkennen, is het iig niets om me druk om te maken...

Zullen het de hormonen zijn??

Liefs Annet

He lieve Vano en rest...

Herkenbaar hoor.

Nooit last gehad van een ochtendhumeur maar na bevalling lijk ik 's ochtends alles iets minder positief te zien, beetje knorrig.  Moet wel altijd lachen om mijn kleintje maar anderen moeten dan niet zeuren....

Maar erger... ik ontplof zo nu en dan en dan ook echt!
Wel met een zeer goede reden vind ik zelf maar word dan zo kwaad!
Afgelopen week smeet ik koffiekopje keihard op de grond van boosheid... en ja  er zat nog koffie in mijn kopje, dat zat daarna uiteraard  op het plafond..
En heb mijn vriend ook eens heel hard weggeduwd... met mijn nagels... zoiets.
Echt heftig die uitbarstingen.

Kan enorm boos worden op mijn vriend en dan denk ik wel eens... zijn dit nou hormonen of is er wat anders loos..

En wat Annemieke schrijft, inderdaad, kom je thuis uit je werk en wil je eigenlijk ook even lekker zitten... maar dat gaat dan  niet..  
Gelukkig lukt het  me wel goed om knop om te zetten voor kleintje.

Ken je dat, vriend komt thuis uit werk en gaat eerst bellen en zijn dingetjes doen.. maak me er nu inmiddels minder druk om maar vond het eerst zooooooooo irritant.

Jaja! Maken wat mee....

Liefs

haha , ik moet er wel om lachen mannen en gehumeurde vrouwen , waarom begrijpen ze ons nou nooit , mood swings vertel mij wat , mijn vriend weet op zo een moment echt niet wat hij met me aan moet , en laat me dan gelukkig ff een tijdje met rust , en over dat zeuren , dat mag daar zijn wij vrouw voor en af en toe mag je best evenmopperen maar daarna wel weer lachen

Terug
Bovenaan