voel me leeg

het is me echt niet gegunt volgens mij.
gisteren gewoon wezen werken niks aan de hand. met 2 oppaskindjes gaan fietsen en kramp.....niet normaal. Vk gebeld uitgelegd en kwam meteen. direct naar de verloskamer gemoeten en jawel hoor voor de 9e keer weer geen kindje in mijn armen straks weer mis.

voel me leeg ben moe en boos, kwaad op mezelf

sorry dat ik zo loop te klagen maar weet niet wat ik moet doen ik ben op.

kompas

Lieve kompas,

Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen. Wat ontzettend rot vind ik dit voor je zeg.

En je loopt helemaal niet te klagen!! Zeker niet als je nagaat wat je allemaal hebt moeten doorstaan.

Ik hoop met heel mijn hart voor je dat het een volgende keer wel goed mag gaan, al weet ik dat je daar nu niets aan hebt.

Heel veel liefs

Hoi Kompas,

Je loopt absoluut niet te klagen hoor!

Ik wens je alle sterkte van de wereld,meid!

Ik gun je ook vanuit de grond van mijn hart dat je binnenkort een goede zwangerschap hebt,echt waar meid het is je zo gegunt.
Maar op dit moment heb je daar niks aan ik weet t.....

Dit is je 8ste miskraam en als ik het goed heb las ik gister dat je je dochtertje hebt moeten laten gaan toen ze nog maar 8 uurtjes jong was,misschien een rottige vraag,maar de bedoeling is goed,maar kan er verder niets mis zijn??

Heb je je al eens laten onderzoeken waarom dit verlies iedere keer weer kan gebeuren?
Dit is nl geen gewone pech meer,maar ligt volgens mij wel veel dieper!

Nogmaals sterkte gewenst meid!!!

knuffel Caro

lieve kopas als dit je 9 miskraam al is moet je eens vitamine vraagen voor de bloeddoor loop heb ik oook had 4 mis gehad en ging toen die medicijnen sliken en toen ging het goed die medicijnen zijn voor de bloedoorrloop meestal als je en miskraam krijg zit er een propje in je navelstreng en met die bloedverduners is dat nie sterkte jolanda

Terug
Bovenaan