voel me leeg....

Verhoef

New member
lieve meiden,

ik dacht zal jullie even op de hoogte houden...
nadat ik vrijdag voor de zoveelste keer een echo had gehad die dus niet goed was kon ze zien dat mijn miskraam nu dus wel op gang aan het komen was... en we hebben afgesproken dat ik het weekend nog zou afwachten dan als het dan maandag nog niet had doorgezet zou ik bellen naar de verloskundige voor een afspraak hoe nu verder in het ziekenhuis....

prima, ik het hele weekend afgewacht maar het wilde nog maar niet doorzetten.... dus maandag (gister) gebeld en ik kon diezelfde middag om 13.30 uur nog terecht bij een gyn. voor het gesprek wat er zou gebeuren.

afwachten vond ze na meer dan 3 weken wel te lang nu dus ik kon pillen krijgen om het optewekken... maar ik uitgelgd dat wij woensdag nog een crematie hebben van Marc zijn oma... nou dan waren volgens haar pillen ook geen oplossing.....

ze vroeg wat ik had gegeten (nou niet veel) en toen werd alles heel snel in gang gezet, en met 45 minuten lag ik op de OK voor een curretage.

nou dat heeft er wel even ingehakt, gelukkig zo snel weinig tijd om te piekeren... maar wel extra heftig, en gezien die crematie woensdag hebben we in goed overleg voor een ruggeprik gekozen...

nou dat was heel heftig (ruggeprik is me meegevallen) en de begeleiding was super... maar toen mijn man niet verder mee mocht kreeg ik het eraan, ik zat er zo doorheen en was zo verdrietig, gelukkig hebben ze me goed begeleid..... en ze zagen het ook aan mij....
na de curretage had ik het ook nog heel moeilijk, en je hebt geen gevoel in je benen... (ik had ook de dubbele dosis gekregen omdat ik tijdens de ingreep nog wat voelde, dat mocht schijnbaar niet)

daardoor heb ik helaas koorts gekregen en mijn gevoel in mijn benen was om 20.00 uur nog niet terug dus moest een nachtje blijven.... pffff...heftig allemaal....
vanacht slecht geslapen maar nu gelukkig weer thuis....

Ik wil jullie allemaal bedanken voor al jullie steun de afgelopen tijd!

geniet van jullie zwangerschap en ik hoop jullie af en toe nog te volgen!

liefs Petra
 
Zit hier met tranen in mijn ogen - wat een triest verhaal, jammer dat ik niks meer voor je kan doen dan vanaf hier aan je denken en je veel sterkte toewensen. Maria.

 
Heb ook moeite om het droog te houden.
Wat een ellende zeg. Dit is een zeer moeilijke tijd voor jullie.
Nogmaals veel sterkte en neem de tijd om dit alles te verwerken.
 
Terug
Bovenaan