voel me net een melk koe

hoi allemaal ik ben nu 24 weken zwanger en begin erg last te krijgen van mijn borsten. ik ben al 2 maten gegroeid.
ik moet nu al zoogcompressen in mijn bh doen omdat ik anders door mijn kleding heen lek.
de druk in mijn borsten is echt enorm en elke aanraking(ook die hele lieve van mijn vriend dus) is genoeg om er een hele straal uit te laten lopen.
als ik mezelf 'melk'haha dan word de pijn minder dus elke avond voor het slapen leeg ik ze even,maar het is niet erg prettig

kent iemand dit probleem en hoe kan ik het 'verhelpen'?

groeten chariska
 
nee helaas, het hoort er gewoon bij, met name bij warmte. je hebt in ieder geval goede stuwing haha. Nee ik heb er zelf ook last van. alleen door ze te legen maak je vanzelf ook meer aan. en dus gewoon maar compressen gebruiken om de natte plekken in je shirt te voorkomen.
 
Hoi Chariska,
Het is inderdaad beter om ze niet te "legen", want daardoor ga je steeds meer aanmaken. Het is misschien moeilijk om het niet te doen, door de druk die er op staat. Je kunt proberen om 's nachts te slapen met een hele stevige BH aan, bijvoorbeeld een sportBH. Dit advies geven ze ook als je net bevallen bent en geen borstvoeding geeft. Misschien helpt het.
Groetjes Nicolette
 
Terug
Bovenaan