Voel me niet echt zwanger

A

Anoniem

Guest
Ik voel me niet echt zwanger en ik heb toch 2 duidelijke positieve testen. Ik ben nu zwanger van mn tweede en zou nu ongeveer 5,2 weken zijn (ben erg onregelmatig). Ik heb wel wat gevoelige tepels, ben moe, meer niet eigenlijk. Nu kan ik me niet meer herinneren wanneer ik bij mijn eerste echt last kreeg, volgens mij begon ik toen te spugen rond de 7 weken, dus het kan allemaal nog komen. Wanneer kregen jullie last?? En verschilden jullie zwangerschappen ook??

ps: ik heb 2 keer een miskraam  (allebei met curretage)  gehad, wat me dus ook erg onzeker maakt (een keer voor mn zoontje en 3 maanden geleden ook weer).

Bedankt alvast!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Ik ben ongeveer net zo ver als jou (18 okt uitgerekend) en heb ook nog totaal geen klachten hoor!!
Wat niet is kan nog komen???
Maar ik ken die spanning want ik heb ook een missed abortion gehad in dec 06.
Laten we maar duimen dat het goed komt.

Liefs Vera
ps volgens mij hebben veel a.s. moeders nog geen klachten rond 5 weken hoor???!!!!!

Hoi Cath

Dit is mijn eerste keer ik ben nu ook 5wk zwanger maar voel niks heb 1 keer boven de wc gehangen dat is 3 dagen terug maar verder nog niets.
Ik vindt het allemaal erg eng heb vandaag ook maar is extra vitamines opgehaald en foliumzuur want daar heb ik nooit aangedacht.
ik wil ook graag zekerheid een test zegt wel genoeg maar moet het van een v horen als ik echt zwanger ben want ik kan niet geloven dat er zo`n klein mensje in mijn buik zit.
Groetjes san

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je het eng vind helemaal na miskramen. Ik heb een miskraam gehad toen ik na 2 jaar eens zwanger was. 2 jaar later weer zwanger door ivf en dan ben je gewoon bang die eerste weken. Je gevoel is dus te begrijpen. Maarre de echte kwalen begonnen bij mij pas vanaf 8/9 weken dus geen zorgen!! Het zit vast hartstikke goed!!!
Lfs ing

Hoi.
Bij mij begonnen, bij allebei mijn zwangerschappen, de kwaaltjes (of eigenlijk 1 hele grote, MOE zijn..) rond de 6 of 7 weken.. De paar weken daarvoor kwam ik ook fluitend door!! Maar je nog geen zorgen, misschien kom je er wel helemaal zonder kwaaltjes vanaf, dat is helemaal lekker toch?
Groetjes Anne-Marie

hoi,

ik ben nu in de 6e week van mijn zwangerschap. dit weet ik nog maar net!
ik had vrijdag en zaterdag twee keer een licht streepje. maar ik merkte het ook aan de kl achten.omdat ik die nooit eerder had gehad. het begon met vaker plassen, bijnlijke borsten. krampjes in onderbuik.

ik ga voor de zekerheid woensdag testen. en dan ff langs de hk...

xx dd

ik kan het gewoon nog niet geloven. had het namelijk helemaal nog niet verwacht!
dit was onze derde ronde eerste kindje!

Terug
Bovenaan