voel me niet goed

de 19de is mijn NOD ik heb vorige week maandag mij eisprong gehad we hebben daarvoor en daarna veel geklust. sinds donderdag heb ik gevoelige borsten steken in mijn onderbuik het zijn soms echt wat krampen. ik heb nu zelfs koorts ben ook sochtends en smiddags wat misselijk voor de rest voel ik me goed. ik kan ook best weinig hebben ben alles snel zat. heeft iemand hier ook allemaal last van en kan dit alles lijken op een zwangerschap?? ik hoop het wel namelijk en als ik jullie verhalen allemaal lees denk ik oook dat het tussen me oren zit. ik hoop dat iemand me kan helpen
gr sappie
 
Nou ik heb het ook al vaak tussen m'n oren gehad de afgelopen maanden. Maar goed eens komt hopelijk het moment dat je niet voor de gek gehouden wordt. En dat zou wel eens deze maand kunnen zijn. Ik heb deze maand ook heel sterk het gevoel dat het zover is en ja, ik ben sinds begin vorige week ontzettend opvliegerig en vreselijk ongeduldig, wat in eerdere maanden niet zo was (althans niet door mezelf waargenomen). Het is nu zelfs zo erg dat ik er zelf last van heb, laat staan mijn omgeving.
Dus wie weet, maar ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat dit ook veel voorkomende zwangerschapskwaaltjes zijn.
in ieder geval veel succes en mocht het nou niet zo zijn. Het weer wodt beter, zonnetje komt eraan en weer alle kansen in de volgende ronde.
liefs
Miek
 
Terug
Bovenaan