Voel me niet meer zwanger.

Hallo lieve meiden,

Ik ben vandaag 11 weken 4 dagen zwanger. We hebben al 3 echo's gehad, 1 met 5 weken toen was er alleen een vruchtzakje te zien. 1 met 8 weken en 2 dagen, toen hebben we het hartje zien kloppen, en alles was goed. en 1 met 9 weken en toen klopte het hartje en ons kindje was al volop in beweging. ( ik heb zoveel echo's gehad omdat ik al langer bij de gyn. loop, en ik een hoge bloeddruk heb waarvoor ik medicatie neem).

Nu hebben we maandag de 12 weken controle, en ook een echo, maar sinds een paar dagen voel ik mij niet meer zwanger, ben niet meer misselijk ook mijn buik voelt anders. Eerst voelde ik mijn buik goed dat er vanalles in gebeurde, maar nu is mijn buik ook niet meer zo gespannen, en voel ik niks meer.

Wie herkent dit, en kan mij een beetje gerust stellen, mijn mannetje doet er heel lakoniek over.

Liefs Esseltje

Esseltje,

Bij mij waren op slag met 12 weken de klachten voorbij; niet meer misselijk, niet meer moe, enz enz. Of er een klok omging. Ik moet zeggen dat ik het alleen maar heerlijk vondt!!!!!! Het is toch een algemeen verschijnsel !
Probeer het van je af te zetten en geniet ervan, zou ik zeggen!

Kan inderdaad dat je van de klachten af bent. Dit kan van de een op andere dag.
Heb me laten vertellen dat dit door een miskraam niet kan omdat de hormonen dan met de dag ietsje afnemen, dan gaat er lange tijd overheen voordat je geen kwaaltjes meer hebt.
Hoeft dus niks te betekenen.

Geniet ervan!

Hier kan ik me idd enkel bij aansluiten! Die tijd tussen het overgaan van de eerste kwaaltjes en de duidelijkere signalen als een groeiende buik en beweging enzo is een beetje niemandsland. Ik begon ook echt te twijfelen omdat er precies helemaal niets meer is, maar maak je niet gek, het is idd normaal! Ik had idd ook dat mijn buik plots veel rustiger was terwijl er tevoren vanalles gebeurde. je lichaam heeft zich nu gewoon ingesteld op de zwangerschap en eigenlijk is dat dus heel goed... Niet te veel bij stilstaan, lekker van genieten dat de misselijkheid weg is en maandag weer lekker baby-kijken!

ik ben ook al ruim een week niet echt meer misselijk dat ik moet overgeven enzo, maar heb afgelopen donderdag nog een mooie echo gehad. dus bij mij nemen de klachten ook snel af, geniet er lekker van.

as juli mama 10.5

Hoi Esseltje,

Hoe was je echo gisteren??

Ik zit zo'n beetje in het zelfde schuitje. Met 8 weken hebben we een goede echo gehad. Ik ben nu 11 weken en 1 dag zwanger en heb in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap nu al enkele weken nauwelijks last van kwaaltjes (wel buikgriep gehad en nu nog steeds niet helemaal fit). Het enige dat bij mij blijft is de vermoeidheid en ik draag ook al positiebroeken, omdat de gewone niet meer lekker zitten. Nu weet ik wel dat iedere zwangerschap anders kan zijn, maar toch. Het is ook wat he, als je overal last van hebt voelt dat niet fijn, heb je nergens last van dan vind je dat ook niet fijn. Raar hoe we in elkaar zitten.

Ik moet nog 2 weken geduld hebben, mag 22 december weer!

Groeten,
Karin

Terug
Bovenaan