voel me niet zo geweldig :(

Hoi hoi,

Ik heb al een tijdje niet geschreven, lees wel steeds mee.
Vorige week de hele week ziek thuis gezeten..
Heb steeds knallende koppijn, duizelig en extreem moe..
Gisteren voor controle bij de VK; mijn HB is te laag, dus gestart met ijzertabletten en mijn bloeddruk is ook wel erg laag 85/40...dus vandaar alle klachten..
merk dat ik er echt veel last van heb, hebben meer mensen deze klachten??

Vind het ook met mijn werk lastig, ben 1 week thuis geweest en toen maar aan het werk gegaan, maar eigenlijk blijf ik liever thuis..maar ik vind het lastig om me ziek te melden, niet dat ze het niet begrijpen, maar mijn leidinggevende is wel een beetje moeilijk. Ze kan op een slimme manier je toch het gevoel geven dat je gewoon moet komen werken..

Lastig lastig, iemand tips of ervaringen??

Trouwens ooke en afspraak voor de 20 eken echo...18 juli op de verjaardag van mijn man...een supermooi kado!!

Liefs Tamara

Hey,

Wat vervelend dat je je zo naar voelt!
Jeetje wat een lage bloeddruk zeg, dat je nog niet bent flauw gevallen!
Let met de ijzer tabletten wel op je stoelgang, je kan van ijzertabletten namelijk behoorlijke obstipatie krijgen.

Ik heb een beetje dezelfde klachten als jou, maar niet zo extreem.
Wel last van duizeling, zwarte vlekken voor mijn ogen, dan moet ik echt gaan zitten, anders ga ik wel onderuit. De laatste twee weken wel erg moe en meer last van hoofdpijn. Ik denk dat mijn bloeddruk ook niet echt hoog is, de laatste keer was mijn onderdruk 55.

En wat betreft je werk: is erg lastig ik weet het maar: DENK AAN JEZELF EN DIE KLEINE IN JE BUIK.
Dat is echt zo belangrijk, ik ben met mijn eerste zwangerschap met 6 weken (extreem misselijk en veel overgeven) in de ziektewet beland en pas toen mijn zoontje 9 maanden was (gecompliceerde bevalling met veel bloedverlies) weer volledig aan het werk gegaan. Heb dus bijna 1,5 jaar in de ziektewet gezeten, dus ik weet hoe moeilijk ze op je werk kunnen doen. Tuurlijk wil je het graag proberen maar het draait niet om je werk, het draait om jou en de baby!
Er zullen veel mensen zijn die een mening hebben over jou "situatie" maar alleen jij weet hoe je je voelt!

Heel veel succes, ik hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs Danielle

Rot dat je ze voelt zeg...hopelijk helpen de ijzerpillen inderdaad.
Ik heb helaas geen tips voor je...
Mijn bloeddruk is juist aan de hoge kant, daar moet ik om denken....
Maar bij mij helpt het om heel erg gezond te eten en leven, dus echt veel fruit, groente, vezels, 2 liter water en buitenlucht...ook als het regent :-(....
Daardoor blijft mijn energielevel op peil...

Sterkte ermee!

Groetjes Brigitte

wat vervelend voor je,
denk aan je zelf en je kleine!!

ik ben gestopt met werken omdat ik geen stress van werk verplichtingen wilde hebben.
zwanger zijn is bij iedereen zo anders, jou werkgever begrijpt gewoon niet wat je nu meemaakt...
ik hoop dat je snel weer een betere hb hebt, dan voel je je gewoon beter.
mag je niet in de ziektewet tot je medicatie werkt?
schroom je niet om erover te praten met je werkgever, jij bent nu belangrijk!

succes gr dion

Hey Tamara,

Ik herken het een beetje last van hoofpijn en moe maar goed zal er wel bij horen.
Wat betreft je werk niet moeilijk doen je werkgeven is er w.s voorverzekerd en krijgt alles vergoed.
Ik zit sinds wk 9 in de ziekte wet ivm misselijkheid en overgeven.
In week 13 heb ik een behoorlijke bloeding gehad en nu geeft m'n wekgever aan dat ik maar rustig aan moet doen en niet te vroeg moet beginnen.
DENK AAN JEZELF EN DE KLEINE IN JE BUIK
dat is het belangrijkste wat er is.
Liefs Chan

Zoals alle dames hierboven aangeven, jij en je kleinteje zijn nu het belangrijkste. Wat niet gaat gaat niet en je werkgever is er inderdaad voor verzekerd als jij ziek bent en de klachten zijn zwangerschapsgerelateerd, dus maak je niet te druk.

En zorg goed voor jezelf hè.
Hoop dat je je met de medicijnen snel wat beter gaat voelen.

Groetjesss

jeetje meid wat een ellende,
ik hoop dat je jezelf vlug weer wat beter voelt,ik heb net een stuk geplaatst met een soortgelijk probleem dus ik snap helemaal hoe je je nu voelt.
ik hoop voor je dat je bloeddruk iets beter zal worden zodat je je weer vlug wat fitter zult voelen.
en bij mijn vorige zwangerschap had ik trouwens veel aan de roosvicee met ijzer erin misschien is dat ook een idee?ik ben alleen de naam vergeten misschien dat 1 van de andere meiden weet hoe deze roosvicee heet?

heel veel sterkte en veel liefs!
mariska

Terug
Bovenaan