voel me niet zwanger vandaag hihi

A

Anoniem

Guest
Voel me kiplekker,
niet dat zwanger zijn gelijk staat aan niet lekker voelen...

maar.... ik zit toch wel te wachten op de misselijkheid hihi
kan me dat nog net iets te goed herinneren. (is pas 2 jaar geleden)

Maar vandaag helemaal nog niets. Ben ook niet echt moe ofzo...
zou bijna denken dat er niets aan de hand is haha.

Bij m'n eerste kindje kreeg ik rond deze tijd de 1e (inwendige ) echo
en zag het hartje al kloppen. (toen gedaan omdat we niet wisten hoe ver ik was) Maar nu moet ik denk gewoon wachten tot 11 of 12 weken... zucht... kwou dat het al zo verwas.

Dat geeft toch wat meer zekerheid dan alleen zo'n stom streepje... toch?!!?!

Hoezo ongeduldig hahahahahaha!!

Groetjes Bianca.

Hey,

wees juist blij dat je niet misselijk bent met dit kindje! Lijkt me echt verschikkelijk de hele dag misselijk, ben blij dat ik daar geen last van heb gehad ;)

Het gevoel komt vanzelf wel, zodra je het hartje voor het eerst hoort, maar dat weet je wel neem ik aan :D

Groetjes Claudia
24 wkn & 1 dg 1e

juich niet te vroeg ik had hetzelfde als jij maar na ongeveer 7 weken werd ik me toch ziek ( bij de eerste ook gehad ). Ik kreeg zetpillen omdat ik al drie dagen nog geen kopje water binnen kon houden en als het nog een dagje langer zo was doorgegaan moest ik naar het ziekenhuis (1e zwangerschap week in ziekenhuis gelegen) Gelukkig voel ik me nu weer wat beter maar moet zo af en toe nog wel spugen.
dus wat niet is kan zeker nog wel komen en dan denk je eraan terug toen je nog niet misselijk was hihi  

veel suc6 met je zwangerschap

groetjes,
marike

Hey!

Tot mijn 7de wk, had ik ook nergens last van...
Maar nu beginnen de kwaaltjes toch echt op te spelen.... je weet waar je het voor doet, maar het vreet echt energie...

Ik heb niet last van ochtend misselijkheid, maar van middag misselijkheid (erg fijn, mijn collega's weten nu nog van niets...maar zal niet lang meer duren ben ik bang)
Weet het nu nog aardig te verbergen.

Ben erg moe, erg gevoelig voor nare geurtjes, sta zo te kokhalzen :(, en mijn darmen doen soms zo'n pijn, dat ik zwetend op de wc zit...

Nog even doorbijten.
En hoop dat dit bij jou uitblijft :)

Liefs

Terug
Bovenaan