voel me niet zwanger..

A

Anoniem

Guest
heey meisjes..
nou,ik weet het ook ff niet hoor.
ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger,en ik had vorige week last van mij borsten en was snel; moe.
maar nu heb ik eigenlijk helemaal geen last alleen heel snel chagrijnig maar datis iedereen in de zomer...
ik kan volgens de verloskundige pas bij 10 weken ongeveer het hartje horen kloppen en ze gaan pas de 26e juni kijken of het kind goed zit.
ik zit nu ongeveer op de datum dat het hartje zou moeten gaan kloppen.
maar ik voel me gewoon niet zwanger en ik baal er ergens wel van.
áls ik dat hartje zou zien zou het al een ander verhaal zijn.
maarja.
zucht....
nou ik hoor nog wel van jullie en voor allle ook aanstaande mamas gefeliciteerd,en voor de bijna mamas:laat die moed niet zakken en ik blijf strooien********** ************ *************************** ********************************** ************************* ********************************** ************************** ************************* ****** ******************************kus moniek

hoi Moniek,

De eerste weken (tot de echo) duren het aller- aller- allerlangst van de hele zwangerschap.
Je voelt niks, je ziet niks, je hebt alleen maar die 2 streepjes.....
Maar als je eenmaal de eerste controle hebt gehad en de eerste echo dan wordt het allemaal veel meer werkelijkheid.
Nog ff afwachten, over 2 weekjes (al) maak je kennis met het kindje dat je draagt. Misschien een leuke tip: leen of koop het boek het grote wonder van Lennart Nilsson; dan zie je hoe het er nu vanbinnen uitziet in reallife. Er is ook een Dvd van, misschien kun je die ergens lenen (bij de bieb ofzo).
Succes met wachten.

Groetjes,

M3

O, enne, heel chagerijnig is niet iets alleen van de zomer maar wel eeen typisch hormonending van de zwangerschap. Als je nu ook nog vel huilt; snel jezelf opwindt o.i.d. dan zit het wel goed met die hormoontjes....

hihi oh dan is het goed...
nee ik weet gew3oon niet wat het is.
Het is denk ik omdat ik een paar weken geleden ook een positieve test had die later bleek veeeels te vroeg én negatief te zijn.
en toen deed ik vorige week ofzo een test die ook negatief was maar smiddags met een ander merk test  ineens positief bleek.
ik voelde me gewoon een beetje bedrogen en ik wist het even niet meer.
eerst ben je hel blij,dan ga je weer de afgrond in,dan krijg je het antwoord wat je gedacht had en ineens word je overvallen.Wel heel blij mee echt super,ik wilde het ook en mijn   vriend ook!!!geloof wel dat ik zwanger ben maar ik zit gewoon niet in het gevoel.
ik denk dat dat inderdaad pas bij die echo is.
en ik krijg hem pas bij 10 weken
ik ben wel super blij en ben voor mij en de baby al allerlei dingetjes aan het kopen..
vooral kleren,ik ben daar gelijk verslaafd aan!!
nou ik hoor nog wel van je he!!dikke kus moniek

oh ja dat boek heb ik bij mn ma liggen(ergens...),had ik op mn achtste al gekocht op de rommelmarkt.Heeft me altijd gefascineerd xx

HOi moniek,

Ik lees net je verhaal. ik herken het wel heel erg. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar ik zou als je er erg mee zit gewoon naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen naar de gyn in het ziekenhuis.

Ik had ook hele gevoelige borsten totdat het ineens niet meer was, Ik voelde me ook absoluut niet meer zwanger en ik kreeg ook een bloeding en ben toen voor een inwendige echo gegaan. We konden het hartje toen al horen( ik was 6 weken en 1 dag). Helaas de dag erna is het afgekomen.

Ik wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is. Je kunt ook minder last van je borsten krijgen naarmate je verder bent in de zwangerschap, maar   ik weet hoe het is om in onzekerheid te zitten en is dan fijner dat je weet wat er aan de hand is. Dus bel gewoon je huisarts en laat je doorverwijzen. In het ziekenhuis kunnen ze al   vroeg zien en horen.

Sterkte ermee. Ik zal aan je denken en ik hoop dat het goed gaat

Groetjes Thessa

Hallo Moniek,

Ik snap je twijfels (wat trouwens ook een zwangerschapverschijnsel is) Ik ondekte zwanger te zijn toen ik 7 weken was. En mijn ervaring zegt dat de verschijnselen elkaar een beetje afwisselen en niet altijd langs elkaar blijven lopen. Het kan wel maar hoeft niet! Probeer maar afleiding te zoeken want de 26 juni is er zo voordat je het weet.
Bijv. Heb je al een vakantie geboekt? En weet je al wat je er wilt gaan doen enz enz

Grotejs NAthalie

he moniekje was dat nou
kop op meis nog maar even, het is even volhouden
denk maar aan de echo, en hoe mooi het zal zijn.
er zijn mensen die pas na een aantal maanden erachter komen zwanger te zijn, en die voelen ook neits.
kop op meid je bent mijn maatje en je bent altijd zo vrolijk
het komt goed!
ik ben trouwens nog niet ongi hihi

Terug
Bovenaan