voel me niet zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Ik ben er weer hahaha met een onzekere vraag of andere dat ook hebben.
Mn vraag is ik ben nu 8 weken zwanger maar behalve wat zere borsten voel ik niks en nou moet ik 1 maart (woensdag dus)heen voor eerste echo maar ik ben zo bang dat er niks is wie voelt dat ook zo.......volgens mij heb ik dit ook al een beetje zo gevraagt maar ik denk vraag het nog een keer ik word gek van mezelf       hihih

groetjes xxxx reza

Ik begrijp je angst wel.

Ik had ook als ik niks voelde dat ik dacht van ojee dit zit niet goed. Sommigen hebben helemaal nergens last van en doen gewoon de dingen die ze anders ook doen. Dus je angst hoeft niet echt te zijn. Toch kan ik me voorstellen dat je wel wilt dat je een teken voelt van zwanger zijn. Ik ben namelijk behoorlijk beroerd en vreselijke last van mijn borsten en  dat heb ik niet altijd gehad  hoor en dan zei ik ook tegen mijn vriend. Voelde ik me maar ziek dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.  Maar mijn twee schoonzusjes hebben helemaal nergens last van gehad. Van begin tot het einde en die hebben gezonde kindjes.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en geniet ervan.

Elina

Ik voelde in het begin ook helemaal niets, zelfs mijn borsten niet. Toen dacht ik: gaf mijn lichaam me maar een teken. Nou, dat heb ik geweten, heb vervolgens wekenlang op bed gelegen van de misselijkheid! Het kan dus nog steeds! Wees blij dat je straks de echo al hebt, ik had 'em pas met 12 weken. Leef maar naar de echo toe, dan heb je zekerheid!!

Ik ben nu 19 weken zwanger en tot nu toe heb ik ook geen idee dat ik zwanger ben.
Dat kan dus goed.
Sinds kort voel ik bellen in mijn buik en zijn mijn borsten iets zwaarder.
Maar voor de rest.......tis dat ik de echo heb gezien...hihi
groetjes

Terug
Bovenaan