voel me nog zwanger na menstruatie

Anoniem

New member
Even voorstellen ik ben sen, 30 en gelukkig getrouwd. Inmiddels al 5 rondes bezig maar deze ronde lijkt anders,, misschien.

Iig afgelopen vrijdaf was mijn nod en ongesteld geworden, 1,5 dag weinig bruin verlies en 2,5 dag roodverlies.... dussss dacht jup ongesteld dus hup op naar ronde 6. Maar ik zit nu op CD7 en heb sinds CD 4:

steken lies

Met vlagen misselijk

Gevoelige darmen

Opgezette buik

Meer boeren

Gevoelige en vollere borsten

Gister op cd6 zwangertest gedaan maar was negatief

Tja.... snap er niks van en nee dit zijn geeeen tekenen van aankomende eisprong want ken mn lichaam goed genoeg en nog nooit deze symptomen gehad en ovulatietest is ook nog niet positief dus

Lieve dames help? Tips, meedenken.. alvast bedankt
 
Hier ook vage dingen. Ben moeder van 4 kids. Na haast andere halve week misselijk wee op me maag en 1 dag overtijd maar 1,5 dag ongesteld geweest daarna heel af en toe losse veeg van oud bloed en dan weer roze op wc papier. Maar verder niks . test is negatief heb nu gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik deze net gestopt is.Last van borsten , misselijkheid is minder maar steek steeds de kop op. Ik heb werkelijk geen idee, bij de andere 4 nooit last van gehad.
 

Hier ook vage dingen. Ben moeder van 4 kids. Na haast andere halve week misselijk wee op me maag en 1 dag overtijd maar 1,5 dag ongesteld geweest daarna heel af en toe losse veeg van oud bloed en dan weer roze op wc papier. Maar verder niks . test is negatief heb nu gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik deze net gestopt is.Last van borsten , misselijkheid is minder maar steek steeds de kop op. Ik heb werkelijk geen idee, bij de andere 4 nooit last van gehad.
 
Terug
Bovenaan