voel me nu nog beroerder als de laatste weken van de zwangerschap!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
indy is nu precies 16 dagen oud en ze is een heel erg tevreden baby,tje.ze heef alleen een huiluurtje tussen 17:00 en 19:00,maar goed dat hadden die van mij allemaal.
met mij gaat het gewoon een stuk minder.het begon een week na de bevalling met hele dikke voeten en zo,n pijn dat ik helemaal niet goed kon lopen.
had het wel nagevraagt bij de vk en die zei dat ik met m,n voeten omhoog moest en in warm water.dat was de laatste dag van de kraam dus die dag kon ik dat nog wel.
maar de volgende dagen was het nog niet weg en het ergste was het begon nu ook in m,n vingers.verschrikkelijke pijn en heel erg jeuk.gisteren hielt ik het niet meer en ben naar de dokter geweest,hij dacht dat ik vocht in m,n gewrichten had,een soort reuma dus.heb nu tabletten die mensen met reuma ook gebruiken en ik hoop echt dat dit gaat helpen.ik sta verdorrie jankend het huishouden te doen.nou hoop echt dat het ebter gaat want zo kan ik niet verder.
zijn er meer meiden die deze klachten hebben???
liefs sil

Hoi Sil,

Je schrijft dat je klachten begonnen tijdens de laatste dag van je kraamzorg. Kom je nu niet in aanmerking voor gezinszorg? Of gaat het al een beetje beter.
Heel veel sterkte en probeer het zo makkelijk mogelijk voor jezelf te maken.

Groeten, Elinesmama

he sil

nee ik heb niet de klachten die jij heb wel andere klachten zoals een wond van me ks die nog steeds open gaat en waar pus enzo uitkomt
ik heb ook een plek op me been die ik niet meer voel heer raar alsof het verdoofd is ofzo verder heb ik steeds slapende handen heel lastig vooral als je die kleine vasthoud,,
ik ben ook met de bv gestopt hij heeft me tepels er zowat af gezogen hele gaten heb ik erin ben gaan kolfen maar kwam niet veel uit dus mee gestopt dan maar de fles hoor ik moet het wel leuk blijven vinden,,,

maar heeft jou huisarts verder niks gezegt dan over hoe jij je voelt nu?
en heb je geen anderen die je een beetje kunnen helpen met bv het huishouden enzo?
ja je heb een heel groot gezin zal ook niet makkelijk zijn ik heb nu 4 kids en een man die niet vaak thuis is alleen op maandag dus ik moet ook veel alleen doen gelukkig helpt die oudste me anders had ik het ook niet geweten hoor!! dit is de eerste keer dat ik na een bevalling me nog lang zo klote voel en pijn heb!!

probeer wat hulp aan te vragen er zijn vast mogenlijkheden voor je!!
veel liefs cora

He Sil

Ik had het ook enorme dikke voeten na mn bevalling zoveel vocht dat ik dacht de kussentjes op mn voeten knappen, echt mn tenen stonden zelfs helemaal wijd uit van de vocht, ik vond het raar want zelfs dat ik zwanger was had ik niet zulke dikke voeten...Hoe het komt wisten ze niet  bij mij, mn verloskundige die de nazorg kwam doen zei me gewoon lopen en heel veeel water drinken maar met de onderkant aan gort heb je geen zin om steeds te plassen, die ellende met spoelen enzo, ook mijn handen waren enorm dik dikke vingers ze sliepen gewoon..Ik kan niet zeggen vanaf wanneer maar op een dag was het over...Wat ik eraan over heb gehouden zijn enorme wintervoeten met enorme kloven in mn voeten en het vel hangt erbij, maar ik smeer ze goed in en dan hoop ik dat het allemaal weer over gaat...
Succes...
groetjes Martine

He Cora,

Las dat jij een plek op je been hebt die verdoofd aanvoelt.
Ik heb nu mijn derde keizersnede gehad en voorheen daar nooit last van gehad, maar nu heb ik ook zo'n plek die verdoofd aanvoelt. (heb er zowat geen gevoel in) Maar bij zit het op mijn buik net boven de keizersnede.
Ik heb nog echt zo'n blubberbuik.

Hoop wel dat het gevoel weer terugkomt. Weet ook niet waar het van komt.

Groetjes Renata.

hoi renata

ja ik ken dat in me buik had ik het de vorige keer ook ze zeiden omdat alles daar doorgesneden was enzo ,,, mijn been is nog zo haha heel raar er is daar niks gebeurd maar voel er ook niks ,,
ik moet 10 dec al voor na controle pfff dan zal ik het even vragen hoe en wat
die wond is helemaal niet normaal die blijft lekker en vloeien niet normaal wat eruit komt dat had ik vorige keer ook niet met die ks , het blijfft ook gewoon niet leuk een ks vind ik alles eromheen en die nasleep is gewoon veel heftiger enzo ja een operatie dat is het niks geen bevalling ofzo

nou ja hopenlijk knappen we snel op en kunnen we lekker genieten van onze kindjes!!
veel liefs cora

Terug
Bovenaan