voel me ontzettend k**** vandaag!!

A

Anoniem

Guest
Vandaag had ik beter de hele dag in bed kunnen blijven liggen!

Vanmorgen vraagt een collega aan me: Ik zie iets aan je, ben je soms zwanger?
Nee dus! Was het maar waar.....

Vervolgens kom ik  vanmiddag terwijl ik met m'n dochtertje aan het winkelen ben een vriendin van mijn moeder in de stad tegen, en zij vraagt: En? Nog geen tijd voor een 2e? Terwijl ze weet dat ik 5 maanden geleden een miskraam heb gehad! Dat geloof je toch niet?

Ik voelde me toen zo rot dat ik meteen naar huis ben gegaan.
Ik doe de brievenbus open en wat ligt daar? Een geboortekaartje van een collega van mijn man. Toen had ik het dus helemaal gehad.....

Zo raar, dat dit allemaal op een dag gebeurt. Hebben jullie dat ook wel eens?

groetjes Sanneke

JA! Soms heb je van die dagen dat je denkt "was ik maar niet opgestaan" en dan komt al het negatieve tegelijk.

Vervelend dat men je vraagt is het niet tijd voor een tweede terwijl ze weten dat je een miskraam hebt gehad, ik vind het ronduit gezegd nogal bot, zo subtiel als een deur!

Dat wilde ik even kwijt.

liefs talke

Hoi Sanneke,

Ik kan me voorstellen dat je je dan flink rot voelt. Zeker als je dan zo’n maf mens tegenkomt die waarschijnlijk zonder er bij na te denken vraagt naar hoe en wat terwijl ze had kunnen indenken dat dat een gevoelig onderwerp zou zijn. Gelukkig heb ik zelf niet dat bekende naar me toe komen om te vragen naar zwangerschap, omdat echt niemand het nog weet. Wel zie ik overal zwangere vrouwen lopen of vrouwen met (kleine) kinderen. We wonen ook in een straat met 3 scholen (lagere en kleuter) dus de hele dag fietsen er kinderen door de straat en spelen ze op het veld vlak voor ons huis. Soms inderdaad erg vervelend! Ik probeer dan altijd ff mijn aandacht ergens anders op te zetten. Niet dat dat altijd lukt, maar goed soms zit het gewoon ff wat tegen. Dan kan het de andere dagen alleen maar meevallen denk ik dan maar.

Groetjes,

Sara

Hoi,

ook ik ken het hoor.... en wat on-tactvol van die vrouw om dat zo te zeggen.
Bij onze eerste wist niemand dat we bezig waren, af en toe vroeg er iemand wel eens wat, maar omdat we allebei nog maar 25 zijn kon ik het afdoen met "alles op z'n tijd"
Nu is ons dochtertje geboren en een uurtje later overleden, mensen weten nu dat je het heel erg graag nog een keer wil proberen, en nu komen de vragen wel, gelukkig kan ik het nog een beetje afdoen dat mijn cyclus nog niet geweldig loopt, en dat geloven ze hahaha.

Toch is het zo dat ook ik gister een opmerking kreeg waar ik even van moest slikken...
ik heb op goede vrijdag een positieve uitslag van een urine test gehad, helaas duurde dit geluk maar een weekje, de vrijdag erop (de 13e) begon ik te bloeden, gisteren had ik een controle of alles schoon was, of dat er nog wat zat.
een paar nachten slecht geslapen en kotsmisselijk van de zenuwen, krijg ik terwijl we op het punt staan om weg te gaan, een telefoontje van mijn nicht, ze vraagt hoe het is, ik zeg goed..... en BAM zei zegt: GOH JE KLINKT ZWANGER!!!! ik kon wel door de grond zakken, wat was de timing slecht.
ik heb het haar kunnen uitleggen en ze verontschuldigde zich gelijk weer hoor... maar toch.

Liefs Randy

p.s. dit was mijn ervaringsverhaal

Terug
Bovenaan