Voel me "anders"

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Alweer een poosje geleden dat ik hier was. Wilde wat afstand nemen.
Maar goed ben er ff weer hihi.

Voel me wat raar...
Gisteren zou ik eten gaan koken en ik werd me daar een partij misselijk . Heb ook niet meegegeten met de rest.
Kon de lucht gewoon niet aan.
Vandaag ook al zo'n vaak gevoel aldoor. Soms last van zuurbranden en totaal geen honger.
En (sorry...) enorme last van winderigheid. Nou kan ik me bij de eerste ook herinneren dat ik enorm woeide () en woei nu net zo hard hihi.
Mijn laatste keer ongesteld was 1 feb. na een cyclus van 43 dagen.
Ik slik sinds kort actos wat mijn cyclus weer op regel moet helpen ivm pcos.

Nou ja heel verhaal maar op de 1 of andere manier spookt er steeds door mijn hoofd...zou het dan toch...?
We wachten af...

x mamaloe

He mamaloe,

leuk dat je er weer even bent!
Ben benieuwd hoor! het zal maar zo kunnen toch?!!!!
Wanneer ben je van plan om te testen?

Hou je ons wel op de hoogte?

Groetjes Annie1

Hoi!

Ik wacht nog wel ff met testen want als ik weer rond de 40 dagen zou zitten (had slijm op dag 26/27) dat is mn NOD dus nog niet.
Maar wel SPANNEND weer hihi.

Groetjes mamaloe

(gaaaaaap val ook steeds zomaar in slaap hihi, doe ik anders NOOIT!! Maar goed kan ook van die pillen komen...)

heeeeeeee mammeloe te gek je weer te treffen was zelf ook wat afstand aan het nemenword er soms zo warrig van je fokt je helemaal op maar bij mij helaas nog niets na gestopt te zijn in juli maar goed geduld is schone zaak dus .... maar hoop voor je dat het raak is hoor meid zal voor je duimen!!! succes

Hoi Mamaloe, leuk dat je er weer (even) bent.
Ik hoop voor je dat dit allemaal goede tekenen zijn en dat je binnenkort een positieve test in je handen mag houden, zal voor je duimen!!

Groeten, Cath

Hoi Mamalou

Lang geleden!! Ik heb ook even afstand genomen kon er even niet meer tegen vooral de berichten van degene die heeel snel zwanger werden. Ben nu toch al weer een half jaar met de pil gestopt en   nog steeds niks, ben net weer ongesteld geweest.
Vindt het wel moeilijk, er zijn in onze omgeving steeds meer zwanger en ook waar het wel snel bij lukt. Begin me soms echt af te vragen of er niet iets mis is met mij.

Maar ik las dat jij al wel wat symptomen hebt, dus wie weet ben je wel zwanger. Ik hoop het voor je

Groetjes Marjolein

Kwam dus allemaal van de pillen. Zag mn berichtje staan want zocht op actos maar ben vlgs mij de enige die dat slikt ofzooooo.

Groetjes Mamaloe

Terug
Bovenaan