voel me raar

A

Anoniem

Guest
moet weer even iets van me afschrijven hoor (toch fijn dat dat hier kan)
ik ben woensdag ongi geworden (dag voor nod) brak redelijk los, maar donderdag alweer bijna niets meer en gister eigenlijk helemaal niets meer. vandaag ook nog niets kunnen ontdekken. mijn temp is wel nogsteeds onder de 37. snap er niets van. (normaal toch wel 4 tot 7 dagen)

vandaag voel ik me raar. buik rommeld erg (allerlei steekjes) en ik voel me misselijk. in feb. had ik dit ook. ook maar 1,5 dag ongi. was toen toch zwanger. maar 6 dagen later weer ongi en is het toen mis gegaan. ben nu een beetje bang dat dit nu weer het geval is. zoals ik al eerder schreef had ik al vanaf mijn ei een voorgevoel.
maar ik durf niet te testen. ben veel te bang dat er nu positief staat en dat ik volgende week weer een bloeding krijg en dat het dan alsnog weer fout gaat. die miskraam van feb hakte er best in (zowel bij mij als bij mijn man)
ik weet het ff niet hoor. kijk het denk maar even een week aan hoe mijn lichaam verder reageerd.

hee meid,
wat rot dat je je zo voelt!je wilt graag zekerheid!je kunt natuurlijk een test doen maar snap je heeeel goed dat als het dan mis gaat je dan extra teleurgesteld bent en als je ook witte test doet;-( wordt ik ook nooit blij van!weet zelf wat het is , had ook in dec pos getest(5 dagen voor nod) en uiteindelijjk toch ongi geworden dat is erg zuur!probeer vandaag lekker te genieten van het mooie weer en net wat je zegt kijk even aan wat er deze week gaat gebeuren!duim voor je meis!
liefssss

Ik zou er toch een testje tegenaan gooien. Een kleine innestelingsbloeding hoeft niet te betekenen dat het weer fout gaat net als de vorige keer. Misschien hoort dit wel bij jou. mijn schoonzusje had precies hetzelfde en daar is het wel gewoon goed bij gegaan!

Je maakt me wel nieuwsgierig!

zaten er stolsels bij je ongi?
Als dat wel zo is kun je ervanuit gaan dat het toch nog wel doorzet
was het alleen donkerbruin of helder zonder stolsels is er nog kans....

Ben heel erb benieuwd of het nu nog doorzet!
Laat je het even weten?
xxx

Wat een onzekerheid zeg. Maar als ik jou was zou ik toch testen! Anders ga je jezelf helemaal gek maken. Misschien was het wel.........
Succes meid! ik duim voor je

Oef wat spannend zeg... Ik hoop dat je zwanger bent en dat t goed gaat.. Ik zou ook n testje doen, je weet nooit!

genoten van het weer heb ik zeker vandaag wat een heerlijke dag zeg hmmm graag meer van deze dagen hahaha

@wy2006, ik dacht wel iets van stolsels gezien te hebben maar geen grote (weet niet zeker heb eerlijk gezegd niet zo heel goed opgelet). toen ik zwanger was van de eerste heb ik geen bloedingen gehad in het begin. is toen allemaal heel snel gegaanl. gestopt met de pil en eigenlijk meteen zwanger.

vandaag geen ongi. alleen 1 keer beetje rose bij afvegen. dus het heeft niet nogmaals doorgezet.
kijk het gewoon nog even aan. en probeer mijn gedachte te zetten op de volgende ronde. hou mijn lichaam even goed in de gaten.
ik hou jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan