A
Anoniem
Guest
Nu drie weken nadat mijn man aangaf te willen scheiden en we toen toch weer redelijk naar elkaar gegroeid waren. Is de kogel nu echt door de kerk en is ons huwelijk toch over. Afgelopen maandagnacht barste hier de bom. En gaf mijn man aan nu toch echt te willen scheiden. Ook ik ben het hier mee eens. Weet dat we niet zo door kunnen gaan zoals we nu doen. Niet alleen voor ons zelf niet maar zeker ten op zichte van de kinderen niet. En na wat er maandagnacht gezegd is, was het voor mij ook de druppel. Maar het doet verdomd veel pijn. Dinsdag was mijn man gelukkig wel weer voor rede vatbaar en hebben we toch wel kunnen praten. Maar we weten allebei heel zeker niet zo verder te willen. Ik ben gisteren met mijn kinderen weer naar huis gegaan ( had een nacht bij mijn ouders geslapen) en mijn man is bij een vriend gaan slapen. We hebben afgesproken dat ik zeker hier blijf wonen tot na de bevalling. Zodat ik gewoon thuis kan bevallen en mijn man er gewoon bij aanwezig zal zijn. Dat is iets wat we allebei graag willen en ik voel me goed bij deze beslissing. Ben nu met hele andere dingen bezig dan met de laatste loodjes van mijn zwangerschap. En dat doet me verdriet. Dit zal voor mij mijn laatste zwangerschap zullen zijn, aangezien ik al een zoon van 6,5 en een dochter van 3,5 heb.
Waar we allebei tegen aan hikken zijn de reactie van iedereen. Mijn ouders waren al hevig de schuld naar mijn man aan het schuiven en ik heb dan ook aangegeven dat er schuld bij ons allebei is. Wil ook de preciese reden niet naar buiten bloot geven. Het enige dat we er zelf over kwijt willen is dat we er gezamenlijk over uit zijn dat we zo niet verder kunnen. Het heeft geen zin om elkaar zwart te maken, aangezien we voor altijd de zorg van drie kinderen zullen delen.
Manon 36w5d.
Waar we allebei tegen aan hikken zijn de reactie van iedereen. Mijn ouders waren al hevig de schuld naar mijn man aan het schuiven en ik heb dan ook aangegeven dat er schuld bij ons allebei is. Wil ook de preciese reden niet naar buiten bloot geven. Het enige dat we er zelf over kwijt willen is dat we er gezamenlijk over uit zijn dat we zo niet verder kunnen. Het heeft geen zin om elkaar zwart te maken, aangezien we voor altijd de zorg van drie kinderen zullen delen.
Manon 36w5d.