Voel me schuldig

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Toch maar weer ff een berichtje van mij (hoewel ik vind dat ik er veel te veel mee bezig ben en eigenlijk van plan was minder op het forum te komen).
Sprak vandaag een collega die me vertelde dat ze in de MMM zit om zwanger te raken.
Ik voel met haar mee en vind het heel vervelend voor haar dat het zo loopt.
Bij ons wil het momenteel ook niet zo erg lukken, maar ja, het is wel kind nummer 4. Voelde me dus schuldig dat ik, die al 3 bloedjes van kinders heeft, zo obsessief bezig ben met zwanger raken. Zij zal alleen al blij zijn dat ze in elk geval 1 kind krijgt.
Maar toch, het knopje van dat ik blij moet zijn met wat ik heb wil maar niet om; wil zoooooo graag nog 1 keer......

daar hoef je je nie schuldig over te voelen als jij graag nog een4e wil kan dat net zo belangrijk zijn als een 1e!!!!

hoi hoi

ik vindt ook dat jij je niet schuldig hoeft te voelen
ik vind een eerste zwangerschap ook net zo belangrijk als een 4e..
maar ik herken je verhaal wel vorig jaar juli gestopt met de pil..
en was nov zwanger hiha van nr4 maar goed ging niet goed kreeg in jan een miskraam en bleek dat ik ook een bbz had dus een tweeling mijn zus was ook zwanger nou dat hakt er dan wel aardig in maar goed..
ik heb vandaag een test gedaan

EN IK BEN ZWANGER van nr4

en dat met een eileider ik had ook de moet al bijna opgegeven
dus kop op het lukt je heus wel

veel succes
liefs mandy

Nee, maar ten opzichte van haar voel ik me dan zo'n egoïst.

Dat begrijp ik wel.
Ik ben heel erg bezig met één baby'tje. Ik zou het zo graag willen, wij zijn dan nog wel sinds kort begonnen en gestopt met de pil (april), maar sinds meerdere maanden  
kan er bijna geen dag meer voorbij gaan zonder dat ik er aan denk.
Dus ik kan mij heel goed in jou situatie verplaatsen. Mijn vriend vind ook dat ik er niet aan moet denken en mij eerst op de laatste weken van mijn afstuderen moet richten, maar ik kan dit maar niet op de eerste plaats zetten. Ik probeer het wel, maar toch komt het gevoel weer langs.

ja ik ook ben er best veel mee bezig!!!!!!    maar vind het wel leuk heb zelfs al namen bedacht

Ja, zo zijn mijn vriend en ik wel eens samen bezig. Maar het moet geen obsessie worden, dat ik er nu al zoveel mee bezig ben. Of is dat normaal?

ik vind het normaal bij mij in ieder geval!! ik vergelijk het een beetje met andere dingen wat ik leuk vind daar ga ik ook voledig voor en dit is 10 keer leuker dus ga ik er 10 keer harder voor

Terug
Bovenaan