Voel me sinds een paar dagen ineens kiplekker (?)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Een paar dagen gelden was ik nog moe als een hond. Kon alleen maar gapen op mijn werk en was humeurig en emotioneel.
Sinds een dag of drie is dat ineens helemaal voorbij, voel me echt kiplekker. Kan niet anders zeggen. Ben zelfs gisteren om 21:00 nog op de fiets gesprongen naar de avondwinkel. Dat zou ik normaal gesproken uit mijn hoofd laten omdat ik hoofdpijn krijg van fietsen in de kou.

Vraag me af of dat normaal is.  Kan het zo schommelen? Eerlijk gezegd baart het me ook een beetje zorgen, vraag me af of mijn lichaam nog wel bezig met het groeien van het vruchtje....

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Roelie

quote: Roelie1975 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2005 09:21:04'));

Hoi allemaal,

Een paar dagen gelden was ik nog moe als een hond. Kon alleen maar gapen op mijn werk en was humeurig en emotioneel.
Sinds een dag of drie is dat ineens helemaal voorbij, voel me echt kiplekker. Kan niet anders zeggen. Ben zelfs gisteren om 21:00 nog op de fiets gesprongen naar de avondwinkel. Dat zou ik normaal gesproken uit mijn hoofd laten omdat ik hoofdpijn krijg van fietsen in de kou.

Vraag me af of dat normaal is.  Kan het zo schommelen? Eerlijk gezegd baart het me ook een beetje zorgen, vraag me af of mijn lichaam nog wel bezig met het groeien van het vruchtje....

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Roelie

PS: ben nu 6 weken zwanger (als  alles goed is..).

Ja hoor heel normaal, heb ik gehad toen ik zwanger was van mijn tweede, stond zelfs met 5 maanden te behangen, en bij mijn derde moest er elke dag gedweild worden of dat nu nodig was of niet, en nu bij de vierde heb ik een opruim tik en als je te ver gaat fluit je lichaam je wel weer terug hoor. Dus kan ik je alleen aanraden goed naar je lichaam te luister want als je dat niet doet heb je de dag erna spijt, heb er ervaring mee want toen ik er niet naar geluisterd had, kreeg ik de dag erna pijn onder in mijn rug. Veel plezier nog.

Groetjes Mieppie

oja ik ben trouwens  als het goed is morge 6 weken.

Groetjes Mieppie

Volgens mij is het alleen maar goed voor je kindje als je jezelf ook goed voelt!
Ik weet niet hoeveel weken je bent, maar meestal tussen 6e en 8e maand voelen de meesten zich het lekkerst. Heb ik nu ook wel, alleen de laatste dagen zijn ff dipperig, hoe dat komt weet ik ook niet.
Die hormonen van ons blijven lekker bezig hoor!

xx Syrah (24 wk)

Terug
Bovenaan