voel me slecht

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik ben al 8 dagen overtijd, ik had gisteren een feesje en dacht van ik neem een wijntje ik heb 3 wijntjes gehad en ben daarna nog de stad in geweest. in een keer kreeg ik buikpijn iet normaal, ik dacht o nee me ongesteldheid komt eraan. maar nee was gewoon buikpijn. en daarna werd ik ook nog misselijk. toen zijn ik en me vriend naar huis gegaan. ik werd vanochtend wakker en was misselijk een beetje beroerd. en me was heel warm. heel raar. ik ga morgenvroeg voor dat ik naar me werk ga. een test doen. ik denk dat ik zwanger ben maar ik had vorige week vrijdag een test gedaan en die was negatief. dus hopen dat deze morgen wel positief is.
wat denk jullie.

groetjes chica

ik duim voor je!! succes morgen laat je het wel even weten?? nadine

Vind je het verstandig dat wanneer je mogelijk zwanger bent dat je dan toch die wijntjes drinkt?

Persoonlijk zou ik dit niet doen. Zeker niet omdat alcohol afgeraden wordt wanneer je zwanger wil worden of het misschien net bent.

Als je heel graag zwanger wil worden is het misschien verstandig hierbij stil te staan.

Niet om je te ontmoedigen maar sommige mensen doen er enorm lang over om zwanger te raken en als je dit dan leest dan is dat een beetje dubbel, snap je?

Het is niet leuk als je onder anoniem iemand bang probeer te maken vind je zelf ook niet. Het is ieders verantwoordelijkheid om zelf te doen wat ze zelf willen. Als je niet onder je naam wat wilt zetten met commentaar doe het dan niet. Chica het is gewoon afwachten. maak je niet te druk.
Liefs karin en ik duim voor je.

Lieve meid,
Vele kinderen zijn verwekt in een dronken bui. Of de moeder weet heel lang niet dat ze zwanger is. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen! Ik zal morgen voor je duimen!
Groetjes, Kat

Ps Laat die anoniem maar lullen. Die snapt er geloof ik geen moer van!

Ik hoop echt voor je dat het raak is en di e wijntjes zou ik me niet druk over maken

Dikke duim van Leeuwtje

Terug
Bovenaan