Voel me weer wat beter ;-)

A

Anoniem

Guest
Even een update voor de dames die mijn vorige berichtje niet hebben gelezen....
Ik had even een behoorlijk baalmomentje omdat mijn vriend liever wilde slapen dan klussen (en ik vond dat nogal een grote kans....)

Anyway, ik heb het "probleem" gister nog even aangekaart bij hem. We hadden het er zaterdag ook al wel over gehad, maar het zat me toch nog niet helemaal lekker.
Ik heb hem uitgelegd dat ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat dat nogal lastig is als vrouw (zeker als het iets is wat je graag wilt) maar dat ik absoluut niet wil dat hij het gevoel heeft dat ik alleen maar wil vrijen vanwege de kinderwens en het feit dat het "volgens het boekje" het beste is om om de dag te klussen..... Dat is nl ook echt niet zo!!
Gelukkig weet hij nu ook hoe het voor mij voelt en proberen we wat meer met elkaars gevoelens rekening te houden....

Dit wilde ik even kwijt en voor degenen die op mijn vorige bericht gereageerd hadden, nogmaals bedankt, heel lief!!

Morgen mag ik weer voor 4 dagen aan het werk en dan is het al weer weekend (altijd zo om) en dan is het "nog maar een weekje afwachten ;-)
Ik heb me voorgenomen vanaf maandag ook weer wat regelmatiger te gaan hardlopen, even lekker m'n hoofd leegmaken!

Groetjes!

Goed gedaan meid! Het zat je nog dwars en dat moet je kunnen bespreken met je partner.
Ontzettend fijn dat hij zo begripvol reageerde!

liefs

Dank je Mascha! Het scheelt idd dat hij nu weet wat er in mijn hoofd om gaat ;-)

fijn dat je je geuit hebt!
lucht wel op.

en het klussen om de dag, en dan wordt daar mee bedoelt om niet elke dag achter elkaar te klussen.
maar een rust dag is wel goed voor het sperma van de man.
het heeft een dag nodig om sterker/groter te groeien,en ook aan te vullen.
je kan ook om de drie dagen,maar het gaat om de slaagkansen.
de gyneacoloog,die de samenlevingstest heeft gedaan bij ons,gaf ons dat advies.

maar ben je snel vruchtbaar, dan doet dat er helemaal dus niet toe.
kan je gewoon elke dag,of om de 3 dagen!

succes en doe rustig aan!

Hai meid,

Goed dat je gevoelens nogmaals bespreekbaar hebt gemaakt en dat jullie op één lijn zitten! Het komt helemaal goed bij jullie, dat weet ik zeker en dat jullie rekening houden met elkaars gevoelens is natuurlijk het allerbelangrijkste en je vriend begrijpt vast en zeker dat je nou eenmaal rekening moet houden met je vruchtbare dagen omdat je maar een paar slagingskansen per maad hebt....

Succes en veel 'klus'plezier! ;-)

Liefs Lynn.

Bedankt weer dames!

Tja, wat zou het makkelijk zijn als wij gewoon wisten dat er een ei zou komen bij een orgasme, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, haha!! Zou ook een hoop gereken en "verplicht" klussen schelen. Haha!

Helaas......

Hey StessC,

Wat goed dat jullie er nog over gepraat hebben, en dat het voor jullie beide wat duidelijker is wat jullie voelen. Ook fijn om te lezen dat jullie op 1 lijn zitten.
Zolang jullie blijven praten en eerlijk zijn over wat jullie voelen etc komt het helemaal goed!

Succes meid!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan