voel me ziek, zwak en misselijk

Hoi allemaal

Ik ben ziek van de medicijnen. Als ik ooit in de overgang kom, wil ik dit dus nooit meer slikken, gatver wat een bagger spul.
Voor degene  die geen flauw idee heeft waar ik het overheb:
We zijn bezig met een cryo behandeling in een kunstmatige cyclus, kunnen ze alles goed regelen. Daarvoor krijg je alleen pillen, te weten purynova en progestan. De meeste kennen progestan wel, maar dat andere goedje niet. Purynova gebruiken ze normaal voor vrouwen in de overgang (het is het hormoon oestrogeen) aangezien het nu niet standaard gebruikt wordt, slik je niet 1 pilletje per dag, maar 3 per dag. Het heeft heel veel bijwerkingen, net als de pil en nog een behoorlijk aantal andere (ja, werd ik ook niet happy van) De meest beroerde voor mij zijn: misselijkheid, duizelig,  hoofdpijn, geïrriteerdheid, slecht slapen  en ik ben verschrikkelijk moe
Ik mag hopen dat het nu eindelijk eens doorgaat, de cryo terugplaatsing. Ik ben razend nieuwsgierig naar onze eskimootjes. Wie weet gaat alles eens goed.

Liefs

Lydia

hé lydia,

wij zijn nu ook bezig met een cryo terugplaatsing.
het verschil met jouw is dat ik het in mijn eigen natuurlijke  cyclus doe.
voordeel is dat ik nu nog geen medicatie hoef te gebruiken.
want dan krijg je de gevolgen die jij hebt...
drama dat ziek zijn...
daar in tegen, ben ik nu al 2x naar het ziekenhuis geweest voor een echo.
maar nog geen eitje te zien...
geen eitje, geen eisprong, geen eisprong, geen cryo terugplaatsing.
dus spanningen weer volop.

suxes.
liefs, jana.

lieve Lydia,

meissie toch wat moet je toch veel doorstaan voordat de dingen eens gewoon gaan zoals ze behoren te gaan.
Ik duim me suf dat deze Gentse methode voor jou heel veel geluk brengt en dat je eskimootje straks een warm bedje vindt bij jou in je buik.

Ik denk aan je, hou je taai.

heel veel liefs,
Peet

Terug
Bovenaan