A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
hebben we nu net lekker 2 weken vakantie.....wordt ik ziek!!
voel me zo shit....heb denk ik een griepje....
en het kl*teweer werkt ook niet echt mee ofzo.....
heb echt zo'n offday.....herkennen jullie vast wel...
hoe gaat het met jullie allemaal??
ik heb nu echt geen zin en puf om te gaan vrijen ofzo hahaha maarja ik zit nu op dag 29 van mijn cycles maar heb eigenlijk geen flauw idee hoelang hij eigenlijk is...maar in ieder geval nog niet ongi.
moet je na gaan nu voel ik me ff een paar dagen shit maar als ik straks zwanger ben(hoop t zo)dan voel ik me waarschijnlijk een paar maanden ziek,moe en misselijk.....daar moet ik nu echt ff niet aan denken....
ooh bij mijn eerste zwangerschap.....echt niet leuk.....elke ochtend standaard bij het tandenpoetsen over mijn nek...ik was een paar kilo afgevallen en ik woog al niet zoveel.....maarja aan de ene kant heb je die paar maanden misselijk zijn er echt wel voor over...
ik ga nu een lekkere hete douche nemen en dan weer naar bedje toe...heerlijk!!!
groetjes
hebben we nu net lekker 2 weken vakantie.....wordt ik ziek!!
voel me zo shit....heb denk ik een griepje....
en het kl*teweer werkt ook niet echt mee ofzo.....
heb echt zo'n offday.....herkennen jullie vast wel...
hoe gaat het met jullie allemaal??
ik heb nu echt geen zin en puf om te gaan vrijen ofzo hahaha maarja ik zit nu op dag 29 van mijn cycles maar heb eigenlijk geen flauw idee hoelang hij eigenlijk is...maar in ieder geval nog niet ongi.
moet je na gaan nu voel ik me ff een paar dagen shit maar als ik straks zwanger ben(hoop t zo)dan voel ik me waarschijnlijk een paar maanden ziek,moe en misselijk.....daar moet ik nu echt ff niet aan denken....
ooh bij mijn eerste zwangerschap.....echt niet leuk.....elke ochtend standaard bij het tandenpoetsen over mijn nek...ik was een paar kilo afgevallen en ik woog al niet zoveel.....maarja aan de ene kant heb je die paar maanden misselijk zijn er echt wel voor over...
ik ga nu een lekkere hete douche nemen en dan weer naar bedje toe...heerlijk!!!
groetjes