Voel me zo min vandaag.....

A

Anoniem

Guest
Voel me zo min als pudding vandaag. Misselijk gevoel, draaierig gevoel, darmen doen gek...veel lawaai ook van binnen.. Bleegh.. En dat terwijl ik het hele weekend niets heb gdaan en vandaag dus echt iets moet doen..

Ik hoop dat het spanning is. Moet zo naar de huiisarts voor een ontstoken teen en ben als de dood dat ze hem gaan opensnijden... Misschien heb ik daar wel last van... Nog een half uur dan ga ik weg.. Bah wat heb ik een hekel aan dokters en dit soort dingen... Voor pillen heen prima... Maar iets anders brrrrrr....
 
Niks aan hé dit soort dagen!! En dan plenst het ook nog eens! Ik herken het. Heb het zelf vorige week heel erg gehad. Nu knap ik weer iets op maar meer dan een strijk wgwerken, eten koken, de afwas doen en voor de kids zorgen zit er niet in hoor.

Hopelijk valt het mee met je teen en hoeft de arts hem niet open te snijden!! Succes meid!!

Liefs ciomama
 
mijn teen moest zelf maar genezen volgens de dokter.
Hij had niet het gevoel dat er nog pus in zat en kon niet verklaren waarom hij dan ineens afgelopen weekend weer zo zeer deed. Het enige wat hij nog zei was dat het waarschijnlijk extra lang duurt vanwege de zwangerschap en dat de lymfen vanwege al het vocht de boel minder goed kan afvoeren ofzoiets..
Nou ja.. ergens wel blij, maar baal wel dat er niets aan te doen was, loop er al 2 weken mee...en volgende week Berlijn..maar goed dan maar Berlijn op slippers
 
Vervelend he die dagen. Ik herken ze maar al te goed en dit vieze rotweer verandert er helaas ook niet veel aan. Als het zonnetje nou nog zou schijnen, dan konden we nog wat positieve energie meepikken. Meid, even extra lief zijn voor jezelf, wat meer rusten, een middagslaapje doen, een leuke film kijken en jezelf zeker niet schuldig voelen. Succes bij de ha en hopelijk valt het mee!
 
Ben toch aan het werken geslagen... Het was toch typwerk.. moet zeggen dat het beroerde gevoel best redelijk gaat tot ik iets drink..eten ging prima.. gek eigenlijk....
 
En ook dat herken ik. Eten gaat redelijk, maar zodra ik iets drink, word ik kotsmisselijk. Ik los het nu op door eerst een boterham te eten, een uur te wachten en dan pas een klein beetje te drinken. Bij mij werkt dit wel.
 
Baal er gewoon van al mag ik niet klagen..ben. Hele zwangerschap nog maar amper misselijk geweest dus wat dat betreft...
Cola en melk gaat redelijk, appelsap is vandaag fout...pff lijkt elke dag wel weer een ontdekkingstocht
 
Ik heb het ook hoor. Had tot nu toe geen problemen met aardappelen en spinazie maar gisteren ging het na 3 happen bijna mis! Kon het nog net binnenhouden, maar ik eet het dus niet weer! En idd elke dag is weer anders en zijn er weer andere dingen niet lekker. Vanmorgen is er ook nog een kies getrokken dus schiet mij maar lek haha.

Succes meid en hopelijk is deze periode snel voorbij!

Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan