voel me zo onzeker

A

Anoniem

Guest
heb vanmorgen voor de 2e keer getest omdat ik de uitslag wel erg vaag vond, maar wederom net zo vaag, als ik dan zwanger ben zou het dan niet nu iets duidelijker moeten zijn?
Nu wordt het toch wel heel spannend!

Hoi Brenda,

Volgens mij moet ik je feliciteren! Een vaag streepje betekent echt zwanger. Je hebt best kans als je een weekje wacht dat het streepje dan veel feller is, maar als je niet zwanger bent had je nu ook geen vaag streepje maar echt helemaal nix. Nix is echt duidelijk anders dan een vaag streepje, geloof me.

Gaaf joh!!!

Groetjes Fleur

Ik kan me voorstellem dat je het nog niet echt durft te geloven, maar het feit dat je een streepje ziet, zou toch wel op een zwangerschap kunnen duiden en dat zou natuurlijk geweldig zijn. En best snel al toch? dat is helemaal super.
Maar niet om je te ontmoedigen, maar ik heb helaas wel eens op het forum gelezen dat iemand een positieve test had, maar met een andere test een negatieve resultaat. Heb je al toevallig een ander merk geprobeerd?
Het klinkt alsof je al voorzichtig blij mag gaan zijn. Maar voor de zekerheid zou je nog een andere test (ander merk) kunnen kopen en dan over 2 dagen ofzo testen? En als de test dan weer aangeeft dat je zwanger bent..Heel veel succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent. Ik duim voor je

groetjes,
Sandra

Hoi Brenda,

Wat een onzekere toestand. Ik herken jouw probleem. Toen ik mijn eerste test deed zag ik ook een heel licht streepje dat het plusje moest maken. Ik dacht toch dat het negatief was. Één week later deed ik van Clear Bleu de digitale test en toen stond er niet niet mis te verstane bewoording "Zwanger". Het handige aan deze test is dat het of "niet zwanger" of "zwanger' is en niets daar tussen in.

Ik zou wel mijn ochtendurine pakken want daar zit over het algemeen het meeste hcg hormoon in. Dan weet je het echt zeker.

Succes en ik hoop voor je dat het raak is!

Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan