voel me zo rot

A

Anoniem

Guest
voel me zo rot!net in een onbewaakt ogenblik is anouk van de bank gerold op de vloer,kan wel janken en dat doe ik nu ookzou even iets pakken dus draaide me even om.en het was al gebeurd.ze huilde zo hartverscheurend,voel me zo rot nu.

gr petra

Hoi Petra

Ik snap dat je je rot voelt, maar een troost, het overkomt elke moeder een keertje...Mijn oudste van 3,9 jr is twee weken  geleden uit het karretje van een tuincentrum gevallen, oke hij was raar aan het doen, maar toch, ik voelde me werkelijk de meest slechte moeder die er was en heb idd heel hard gehuild en hij ook..
Ik hoop dat je je niet zo rot blijft voelen, het gebeurd je maar 1 keer want je blijft nu ontzettend alert, dat weet ik zeker!

Groetjes Inge

Hoi Petra,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt.

Daan is vorige week uit de zandbak gevallen thuis en afgelopen zondag in de bossen viel hij uit de bolderkar.
Ook zo in huis valt hij meerder keren in de week, ja het is nu eenmaal een ondernemend mannetje dat ik moeilijk vast kan binden.

Maar je blijft je gewoon een slechte moeder voelen die niet goed op haar kind let.
Ik heb ook nog iedere keer de tranen in mijn ogen staan als hij weer eens hartverscheurend tegen me aanhangt omdat hij weer eens gevallen is, of zijn vingers ergens tussen heeft gehad.

Maar kopop meid, je bent gewoon een super moeder, en het gebeurt ons allemaal wel eens.

Liefs Saskia

Hoi Petra,

ik weet helemaal hoe je je voelt. Marissa is een paar weken terug uit bed gevallen omdat ik terug in slaap was gevallen. En je voelt je inderdaad verschrikkelijk. Maar juist het feit dat ze meteen heel hard huilen is eigenlijk goed omdat ze dan niets aan hun hoofd mankeren. Het huilen moet wel redelijk snel stoppen als je ze vast hebt. Het gebeurd ons allemaal een keer en voorlopig ben je inderdaad veel alerter wat ook wel weer fijn is.

liefs

Linda

Hoi meid,

ik snap je gevoel hoor. Maar net wat hierboven ook al gezegd is, komen we daar denk ik allemaal wel een xtje voor te staan.
Probeer jezelf nix kwalijk te nemen (al is dat moeilijk). Je hebt het niet bewust gedaan, en daar gaat t om.
Zelf ben ik me vandaag ook rotgeschrokken, Dylano zat in de box, en ineens stond hij!! De box stond (nu niet meer) nog ergens in het midden, en ik zag hem, en zag hem steeds meer voorover buigen. Dus riep: NEEEEEEE!!! En hij schrok tuurlijk, viel achterover in de box, en begon te huilen van de schrik van mij. Heb hem gelijk getroost tuurlijk. Maar liever dat hij in de box is gevallen als eruit, je haalt je de ergste scenario's in je hoofd, bah!!!
Ik ben gelijk begonnen aan de box (zou mijn vriend v/d week al doen), maar kreeg de plank er niet uit. Dus heeft hij maar de hele tijd op de grond gelegen.
Bij ons is het dus ook bijna fout gegaan, en hier leren we alleen maar van.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

Sterkte meid!!

Liefs Debby.

bedankt voor jullie lieve reacties.ze slaapt nu   lekker,maar heb steeds de neiging om naar haar kamertje te gaan en haar op te pakken.ja ze huilde gelijk en heb even met haar rond   gewandeld en toen was ze weer stil.was hoop ik meer de schrik,hoop niet dat ze er iets van over houd,ze viel op haar rug/hoofd.

gr petra

hoi allemaal,

hier het zelfde hoor:

de tafel, tv meubel, de grond.
hij heeft onder tussen overal al tegen alles aangelegen.
zelfs onder de loopstoel en  onder de maxicosie.
ook zit hij nu vaak met zijn vingers tussen de laatjes van de commode.
als hij tegenwoordig blijft huilen neem ik hem bij me of geef ik een koekje voor de troost( in plaats van een ijsje).

groetjes saloua

Terug
Bovenaan