Voel me zooooo beroerd

Meiden, ik voel me zoooooo beroerd. Als ik van de signalen van mijn lichaam uitga, moet er echt iets in mijn buik aan het groeien zijn. De rood/bruine afscheiding is gelukkig al een stuk minder en vaak alleen na een grote boodschap. Mijn energiepeil staat op nul. Ik heb net genoeg energie om me overdag staande te houden, maar de momenten dat ik thuis ben en niets hoef te doen, lig ik op de bank, slaap ik of hang ik boven de wc. Ik ben de hele dag kotsmisselijk en regelmatig spuug ik alles uit. Ik weet dat dit er allemaal bijhoort, ik herken het van mijn vorige zwangerschappen, maar ik kan me niet herinneren dat ik me toen ook zo verrot voelde. Verder weet nog bijna niemand in mijn omgeving dat ik zwanger ben, dus als je dan net als net half kotsend bij je ouders op bezoek moet, dan vind ik het echt heel zwaar. Pfff, nog een weekje wachten op de echo en dan weet ik ook alweer waar ik het voor doe.

Zijn er meer meiden die zich ook zooooo beroerd voelen?
 
Hoi,

Bijna gelukkig dat je je zo voelt. Dat geeft idd wel aan dat je nog iets in je buik hebt, maar de echo geeft zeker wel bevestiging.
Ik heb sinds gisteren bruine/rode afscheiding en ik heb heel veel buikpijn. Ik heb net 3uur geslapen, omdat ik de energie van een schildpad heb. Ik ben sinds vandaag ook wat misselijker..
Gaat het nu toch mis of is mijn lichaam nu heel erg aan het veranderen waar ik niet zo tegen kan??

Als ik morgen nog zo'n buikpijn heb ga ik naar de vk bellen en anders zie ik het vrijdag pas, want dan heb ik opnieuw een echo..
Spannend dus!!

Veel suc6 jij
Lekker veel slapen en laat je maar goed verwennen!!

Groetjes ilse
 
Sterkte met jullie misselijkheid!
Geen symptomen -op moe en kleine krampjes in onderbuik na- is misschien toch wel heel fijn nu ik van jullie lees & dat terwijl ik zo graag misselijk wil zijn ;-)
 
ja sterkte heb hetzelfde als saskiadeG tot nu toe dan misschien krijg ik het nog ook al hoop ik het niet!!
hopelijk voor jullie gaat het snel weg! en kunnen jullie genieten van de zwangerschap!
 
Hoi Hoi

Ik ben ook misselijk geweest maar nu even niet en dat maakt mij weer onzeker hahaha, ik zeg de hele tijd tegen mezelf zolang je maar geen helder rood bloed verliest is het goed, maar toch!!!!
Verder zit ik de hele dag te gapen en heb nergens zin in.
Ik vond het heerlijk toen ik misselijk was.

succes allemaal!
 
Morgen,

TJa, heb eigenlijk bijna nergens last van, maar ik weet nou niet of ik er blij moet zijn.
Ben wel moeier dan normaal, vaker hoofdpijn, meer plassen, s avonds pijnlijke borsten, maar verder eigenlijk niets. Vrijdag komt dan ook eindelijk het verlossende woord van de gyn.
 
Hoi hoi,

Hier even een reactie van een september mama, als je je zo beroerd voelt vraag dan medicijnen er tegen. Genaamd Emesafene
Kun je gewoon vragen bij de huisarts. Ik ben in het begin ook misselijk geweest, gelukkig niet spugen maar was wel erg beroerd. En met die medicijnen knapte ik op.
En kan geen kwaad voor het kleintje in je buik!
Sterkte!
 
ik lig ziek in bed thuis, niet te doen om naar mijn werk gaan en les geven ik ben blij met deze topic voelde me een aansteller omdat ik zo mopperde over mijn slecht voelen en ik vind dan dat ik een te lage 'pijngrens' heb, maatr gister echt overgeven soms denk ik dat er ook een griepje onderligt. gister alleen maar geslapen en vandaag ook weer tot 11 uur de computer is nu al teveel impulsen....
sterkte dames
 
Terug
Bovenaan