voel me zwanger maar ben het niet....

A

Anoniem

Guest
zoals de titel het al zegt, voel ik me echt zwanger...
al een week een opgeblazen gevoel onder in mij buik, zere borsten, moe, kom aan ;) (dat kan natuurlijk ook meerdere redenen hebben hihi)..... maar volgens de test toch echt niet zwanger.....
had ook allang ongie moeten zijn. en dat ben ik ook nog niet (vandaag dag 53) volgen de gyn was mijn eisprong geweest, maar dat bezoek is ook al weer 2,5 week geleden.....
maar goed. ik blijf lekker klagen hier hihihihi
wie wachten er nog meer op hun ongie???

He Famke,

Ik begrijp er waarschijnlijk nog minder van dan jij! Wat onwijs vervelend dat je en nog geen positieve test hebt of nog niet ongi......Als je dan niet zwanger bent, laat dan die duivels maar komen, dan weet je iig waar je aan toe bent want een cyclus van 53 dagen is ook niet normaal.

Hoop toch dat je van de week nog een positieve test mag hebben, ik duim in ieder geval héél hard voor je door!!!!

Liefs Lynn.

hey meid ,

Wat een rot gevoel is dat he , heb ik ook al gehad geen ongy en ook geen possy test , na 10 dagen brak bij mij de ongy door ..

Morgen heb ik mijn nod en eigelijk nog geen echte klachten of kwaaltjes ...

Liefss

Balen zeg dat je nog steeds geen zekerheid hebt! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Ook hier still waiting. Dag 40 van cyclus en al twee weken buikpijn/ zeer opgeblazen gevoel onderin buik... Je zou toch denken dat dat iets moet betekenen! Maar ook hier geen positieve test. Zo vervelend om zo lang te moeten wachten! Dan nog liever gewoon ongesteld worden en op naar de volgende ronde, maar dit...

Nog even langs huisarts geweest ivm buikpijn om te controleren of het misschien geen sluimerende blaasontsteking was, maar dat is het niet. Hij geeft aan dat het gevoel goed kan komen van je eierstokken en baarmoeder die na lang gebruik van de pil de hormoonhuishouding weer op orde maken. Dit kan deze klachten geven. Maar kon ook zwanger zijn! Dus tot ik daadwerkelijk ongesteld word, maar blijven wachten en zo nu en dan een test.... zucht....

Wat vervelend dat je onduidelijkheid blijft houden!!
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, liefst een zwangerschap én anders ongesteld worden.

Ik heb mijn NOD op 21 juli staan.. Bijzondere datum, is namelijk de sterfdag van mijn stiefvader. Zou toch mooi zijn als.............

Terug
Bovenaan