voel me zwanger... maar ik weet wel beter!

A

Anoniem

Guest
hallo allen,
heb net de kuur met p???.... (opwekken ongie) achter de rug. eigenlijk afgelopen ma al. en nog steeds niet ongie. zal morgen wel komen.
maar ik voel me zo zwanger!. een echte symtoom van mij is geen vleeswaren lusten. en mijn maag draait om als ik vleeswaren zie.... heb ik de afgelopen 2 jaar nog niet meegemaakt. bij mijn eerste 2 zwangerscappen begon dit symtoom pas rond week 6-9..... maar oke.
ik weet ook wel beter en kan gewoon niet zwnager zijn!
maar wat haalt je licchaam toch weer uit he;)
ik geloof mijn lichaam absoluut niet deze keer. en ben er van overtuigd dat ik morgen gewoon ongie ga worden!

kus famke

Bedoel je de primolut? Ik heb die kuur ook gehad en kreeg ook echt kwaaltjes. Ineens dingen niet meer lekker vinden herken ik en heel erg moe zijn.

Zoals je zelf al zei, weet je beter. Als ik naar mijn 'bijwerkingen' van de primolut kijk, denk ik ook dat je niet zwanger bent.

Succes!

Goed dat je je niet laat foppen, maar wel erg irritant. Sterkte met je ongi.

Je weet wel beter, maar toch!! Je hoop zo erg dat t stiekem toch anders is.
We weten er alles van.
De mind is zo sterk...t beïnvloed ons lijf.

Hoop dat je morgen gewoon ongesteld wordt. Dan is t even back to reality en dan kan je daarna weer door. En hopelijk volgende ronde wel echt raak!!

Sterkte en liefs!

inderdaad vannacht ongie geworden! en ben er niet een shaggie van! waarschij nlijk omdat ik wel beter wist. nu kan ik eindelijk weer beginnen met tellen!
(en ja daisy die bedoelde ik;))
kan nu maandag beginnen met climid voor de eerste keer. en dan 12 dagen later naar het ziekenhuis voor controle. om te kijken of deze dosis bij mij aanslaat!
dus weer een spannende tijd (en eindelijk actie)
kus famke

Spannend! Hou er wel rekening mee dat dde eerste cyclus met clomid nog passen en meten wordt wat betreft dde hoeveelheid hormonen die precies bij jou past.

Iig een erg grote stap in de goede richting!

Succes!

Famke, wat fijn dat jij dan ook kunt beginnen! Die stap is gezet! Wat mooi!!

Primolut?? Is dat hetzelfde als Provera? Want dat kreeg ik voorgeschreven...

Succes!

Terug
Bovenaan