Voel me zwanger, maar test is negatief

<p>Al sinds anderhalve week heb ik last van symptomen die bij zwangerschap horen. Ik ben misselijk, heb hoofdpijn, ben duizelig, last van mn onderrug, droge ogen, droom heel realistisch, ben snel moe, uitslag en jeuk in mijn gezicht etc, etc. Ik heb zelfs de gekke krampjes, soort prikjes, in mijn baarmoeder. Ik denk ook te weten dat ik zwanger ben, soort intuïtie. Maar ondertussen heb ik al 3 negatieve testen..</p><p>Het probleem is dat ik niet weet wanneer mijn nod is. Ik weet dat ik een eisprong heb gehad, dat merkte ik aan mijn afscheiding. Mijn vriend en ik hebben rond die tijd ook 2 keer geoefend. Volgens mijn app zit ik nu op 11dpo, dus 3 dagen voor mijn nod. Zal ik dan te vroeg zijn met testen? Of is het een schijnzwangerschap, omdat mijn kinderwens zo intens is?</p><p>Ik moest even mijn verhaal kwijt..</p>
 
Dan heb je te vroeg getest. Ik kon ook niet meer wachten met testen en had de 10e dag getest en mijn test gaf negatief aan, maar heb toen de 11e dag getest en er kwam toen een heeeel erg licht streepje dus positief. Maar je lichaam heeft dan zowieso nog te weinig hcg aangemaakt waardoor die negatief is. Ik zou nog even 2-3 dagen wachten met testen, want dan weet je het precies.
 
Dat dacht ik al ja, fijn om te horen dat er dus nog hoop is.
Ik begon namelijk echt aan mezelf te twijfelen, maar heb me oprecht nog nooit zo gevoeld als ik ongi moest worden.. Dus ik hou nog hoop.
 
Dat dacht ik al ja, fijn om te horen dat er dus nog hoop is.
Ik begon namelijk echt aan mezelf te twijfelen, maar heb me oprecht nog nooit zo gevoeld als ik ongi moest worden.. Dus ik hou nog hoop.
 
Ben zelfs overtijd en mijn streepje is alsnog erg licht dus mijn lichaam heeft waarschijnlijk te weinig hcg aangemaakt. Had ergens gelezen dat het zelfs pas na 2 weken overtijd positief kan zijn je zwangerschapstest
 
Terug
Bovenaan