voel me zwanger!

Hallo allemaal, even een vraagje! logisch!
ben al jaren aan de pil, heb in mei/juni diarree gehad en een vrij drukke maand gehad ;) ben ook altijd op de klok precies op zaterdag ongesteld geworden, moest nu dus 20 Juni. werd het pas in de loop van zondag, maar heel erg weinig. heeft ook maar 3 dagen geduurd in plaats van 7 en heb geen buikpijn gehad, op zich een feestje, maar wel vreemd.

in die week ook testen gedaan, fijn, die testen horen het te doen, 3x toe, geen controlestreep en twee bleven helemaal blanco. afijn, degene die het deden gaven aan negatief. vorige week bij huisarts ook weer.

volgens normale cyclus had ik zaterdag ongesteld moeten worden. heb in de plaats daarvan het gevoel knijpers op mijn tepels te hebben, een steen onderin mijn buik, en óf misselijk óf honger. en dan koop ik heerlijke grilworst, om er thuis achter te komen dat ik die lucht al niet te harden vind. kortom heb het ernstige idee toch een klein hummeltje te hebben in mijn buik. iemand hier meer ervaring mee?

alvast bedankt!

Hoi Kirsten,

Ik wil je niet teleurstellen, maar ik ben een half jaar "schijnzwanger" geweest van het stoppen met de pil. Ik heb nu ik echt zwanger ben minder verschijnselen dan toen ik aan het ontpillen was. De maand dat ik zwanger werd, was ik er juist van overtuigd dat ik niet zwanger was, want ik voelde me eindelijk weer een beetje normaal. En toen was het dus raak.

is niet hetzelfde als jouw verhaal, jij bent niet aan het ontpillen, maar je kunt je dus behoorlijk zwanger voelen terwijl dat absoluut niet het geval is.

Maar ik hoop voor je dat je het wel bent hoor! Kan natuurlijk wel!

Terug
Bovenaan