Voel mijn baby niet

<p>hoi lieve mama's</p><p>Ik ben op dit moment 15 weken zwanger alleen voel ik.me helemaal niet zwanger...alles is in orde heb vorig week echo gehad. Ik heb bijna geen last van kwaaltjes gelukkig maar ik voel ook echt niks. Is dit normaal?..... :(</p><p>Liefsssss</p><p>Selly</p>
 
Ja dat is heel erg normaal. Vooral als het je eerste is dan kan het zijn dat je de baby pas met 20 weken en soms zelf nog wat later gaat voelen. Dus niks om je zorgen over te maken. 
 
Ik ben ook 15 weken zwanger en heb ook totaal geen kwaaltjes (gelukkig). Ja je wordt er weleens onzeker van, maar als je controles gewoon goed zijn, moet je proberen daaraan vast te houden. Het is helemaal niet gek dat je je baby nu nog niet voelt, dat komt vanzelf. Ik voelde m'n dochtertje met 17 weken, maar er zijn genoeg vrouwen die hun kindje pas rond de 20 weken voelen. 
 
Relax en geniet ervan! 


ik ben 40 weken misselijk geweest! 


je kleintje voel je vanzelf rond een week of 20 of meer (ligt aan ligging baarmoeder) en dat is echt heerlijk! Vooral als je contact kan maken op gegeven moment. Ik mis het soms gek genoeg! 
 
Ik ben 21+2 weken zwanger en heb me lange tijd ook niet zwanger gevoeld. Nergens last van, alleen een groeiend buikje. Echo's waren telkens goed. Bij de 20-wekenecho bleek dat ik een voor- en laagliggende placenta heb. Dit zorgt ervoor dat ik de baby waarschijnlijk later pas voel. Sinds een dag of twee voel ik af en toe de zogenaamde "bubbeltjes"! :)
Geniet van je zwangerschap! 
 
Terug
Bovenaan