Voel...............................................................niets.....grrrr

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik eens een nieuw berichtje neerzetten! Ik verwacht mijn NOD ongeveer de 23e, en ik voel echt absoluut NIETS anders dan anders...... pfffff weer nier raak natuurlijk.....

En ik had het zooooo gehoopt!!!

Volgende ronde gaan we voor IUI.... Gisteren had ik het er met mijn mannetje nog over en hij zei dat hij het ook gerust nog een maand gewoon wil proberen als ik dat zou willen.... Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.... het liefst word ik zwanger op de natuurlijke manier...... maar als ik deze ronde weer ongi word en proberen we het dan nog een ronde zelf... en word ik dan weer ongi......
Dan baal ik als een stekker!!!!
Ik wil mezelf gewoon niet langer voor de gek houden. Hoewel er nog steeds niets is gevonden waarom het zo lang duurt, raak ik maar niet zwanger.....

Hoelang moeten we nog wachten?.... Zouden we ooit papa & mama mogen worden?..... Ik word er zo verdrietig van.......... Ik wil zo graag!...

Liefs Lill

Hoi Lill.

De laatste 2 zinnen van jouw stukje grepen me zo aan. Het lijken mijn eigen gedachte wel..
Het is zo ontzettend frusteren he!!

Ook ik denk dit heel vaak. Zal het ooit voor ons weggelegd zijn. Ik hoop het.

Maar we geven de moed niet op he.

Ik ben lang niet op het forum geweest. Mag ik vragen aan de hoeveelste ronde zijn jullie?

Ik lees het wel.

Groetjes Oby

hoi hoi,erg vervelend he!!!ik weet het,en vooral als er geen oorzaak te vinden is,een tip voor je,slik gravitamon,[weet niet of je dit al slikt]hier zit alles in en is speciaal voor de vrouw die zwanger is en wilt worden,er zit ook folliumzuur in,ik ben er ook net mee begonnen,nou heel veel sucses gr manuela

nou had ik een heel verhaal pakt hij hem niet!!!het is echt vervelend zeg,vooal als je niet zo snel zwanger raakt,een advies voor jega gravitamon slikken[weet niet of je dit al slikt]daar zit alles in wat je nodig hebt voor het zwanger worden en zwanger zijn,er zit ook folliumzuur in verwerkt,ik slik het ook net,nou heeel veel sucses en geef de moed niet op hoor!!!! gr manuela

He Lill,
ik weet wat je bedoelt hoor!! zo nu en dan steekt het echt de kop op he?? die teleurstelling elke keer en dan wordt iedereen in je omgeving ook nog eens zomaar zwanger(voor ons gevoel dan..)
Even van je af praten en flink in een dipje en dan gaan we er maar weer voor!!
Onze IUI staat gepland in elk geval; maandag wordt ik geinsemineerd..ben benieuwd en hou je op de hoogte.
Het gaat ons lukken hoor!! one way or another!!!
Hou vol!!
gr. petra

Hoi lieve, lieve meiden!!!!!!

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties.... ben vandaag expres niet meer op het forum geweest... te confronterend als ik een dip zit....

Voel me nu wel beter...dankzij jullie!

Liefs Lill

Hey Lill, volhouden hoor meid! En wie weet is het deze maand wel gewoon raak... niet iedereen voelt er wat van. Het lukt echt wel, ik duim in ieder geval voor je!

Groetjes, Aurora

Hai Lill,

Tjonge, ik voel echt met je mee. Het is herkenbaar! Iedere maand wordt je weer geconfronteerd en het lijkt echt uitzichtloos. Ik ben altijd bang dat het mij niet zal gebeuren, maar dat soort gedachten zijn natuurlijk niet echt functioneel. Ik hoop maar dat het bij je op wat voor manier dan ook lukt. Als het ons lukt hebben we er in ieder geval wat voor gedaan. Dat is dan maar het positieve. Misschien zijn we dan wel extra blij.
Let's hope!!!
xMije

Terug
Bovenaan