Voel niets..........grrrrr

Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik eens een nieuw berichtje neerzetten! Ik verwacht mijn NOD ongeveer de 23e, en ik voel echt absoluut NIETS anders dan anders...... pfffff weer nier raak natuurlijk.....

En ik had het zooooo gehoopt!!!

Volgende ronde gaan we voor IUI.... Gisteren had ik het er met mijn mannetje nog over en hij zei dat hij het ook gerust nog een maand gewoon wil proberen als ik dat zou willen.... Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.... het liefst word ik zwanger op de natuurlijke manier...... maar als ik deze ronde weer ongi word en proberen we het dan nog een ronde zelf... en word ik dan weer ongi......
Dan baal ik als een stekker!!!!
Ik wil mezelf gewoon niet langer voor de gek houden. Hoewel er nog steeds niets is gevonden waarom het zo lang duurt, raak ik maar niet zwanger.....

Hoelang moeten we nog wachten?.... Zouden we ooit papa & mama mogen worden?..... Ik word er zo verdrietig van.......... Ik wil zo graag!...

Liefs Lill

Lieve Lill,

Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt en je mannetje natuurlijk ook. Anders probeer je het zoveel mogelijk los te laten, en probeer je het nog een maand om op de natuurlijke manier zwanger te worden.

En dan beginnen jullie met iui daar is ook niets mis mee hoor, ken genoeg stellen die zwanger zijn geworden met iui.

Sterkte meid hoop dat je je alweer wat beter voelt.

Liefs Mick

Hee Lill from the hill,

Het is zo dubbel he meissie, ik worstel zelf ook vaak met dat gevoel dat zweeft tussen ongeduld, hoop en verdriet.
Ik begrijp je dippie goed, maar probeer te ontspannen en dan toch naar je gevoel te luisteren. Zorg voor een pepmiddeltje; een leuke film, boswandeling (alhoewel het snel koud wordt nu 's avonds) of iets lekkers (chocola helpt!) bij de thee/koffie.
Hopelijk verzet dat je verdrietige zinnen en voel je je ietsje beter.

Kop op he liefie!
We houden met z'n allen de moed erin hoor!

liefs, Suus xxx

er is wat fout gegaan volgens mij. maar ik wilde zeggen dat ik met je mee leef en ook ik op de gewone manier zwanger wil worden. maar de gyn wil ons niet al te lang door laten lopen ivm mijn leeftijd.
liefs winnie

Hoi Lill,

Ik wilde je ff laten weten dat ik met je meeleef en hoop dat het snel raak zal zijn. Ik had ook nergens last van en bleek toch zwanger....ik merkte het aan mijn temp die hoog bleef en 1 dag voor mijn nod witte stipjes op mijn tepelhof!

Succes, liefs miranda

Hoi lieve, lieve meiden!!!!!!

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties.... ben vandaag expres niet meer op het forum geweest... te confronterend als ik een dip zit....

Voel me nu wel beter...dankzij jullie!

Liefs Lill

lieve lill,

kop op meid, ik kan me helemaal inleven in hoe je je nu moet voelen, maar bekijk het anders....dat de wetenschap nu zo ver is is toch super!!
omdat ons lichaam het misschien niet aankan om zelf op de natuurlijke manier zwanger te raken is het toch fijn dat het met een beetje hulp wel lukt?
we doen het dan toch nog steeds zelf??

kwou dat ik wat voor je kon doen om je uit deze dip te halen....
ik denk aan je!!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan