A
Anoniem
Guest
Het is ronde 1 dag 18. Als ik uitga van een normale cyclus zou ik dinsdag mijn ov moeten hebben gehad. Maar ik heb niets gevoeld tot nu toe.. en ik kan me toch herinneren dat ik het wel altijd goed kon voelen vroeger..
Vorige week zaterdag had ik wel wat steken, maar of dat het was??
Heb wel iets meer slijm dan normaal maar om te zeggen dat het anders is.. ik weet het niet, heb er nooit zo op gelet.
Ik ben zo benieuwd of alles weer een beetje regelmatig gaat lopen na het stoppen met de pil.. ik wilde dat ik al wist waar ik aan toe was..
Nu is het allemaal zo onduidelijk en dat wachten gaat zo traag.
We hebben echt goed geklust de laatste tijd maar wat zegt dat..?
Steeds heb ik het idee dat als ik zwanger zou zijn of worden ik wel iets zou voelen ofzo, misschien is het onzin, maar dat denk ik gewoon...
En waarschijnlijk ben ik gewoon heel ongeduldig nu maar ik voel me zo onzeker..
En vraag mezelf af: doen we het goed? Zou ik al een ov gehad hebben? Is het erg als we nu twee dagen niet klussen.. missen we dan net het belangrijke moment..
pfff...
Goed dat was even mijn relaas.. ga mezelf nu weer bijelkaar rapen en wat nuttigs doen.. Het komt wel goed.
Vorige week zaterdag had ik wel wat steken, maar of dat het was??
Heb wel iets meer slijm dan normaal maar om te zeggen dat het anders is.. ik weet het niet, heb er nooit zo op gelet.
Ik ben zo benieuwd of alles weer een beetje regelmatig gaat lopen na het stoppen met de pil.. ik wilde dat ik al wist waar ik aan toe was..
Nu is het allemaal zo onduidelijk en dat wachten gaat zo traag.
We hebben echt goed geklust de laatste tijd maar wat zegt dat..?
Steeds heb ik het idee dat als ik zwanger zou zijn of worden ik wel iets zou voelen ofzo, misschien is het onzin, maar dat denk ik gewoon...
En waarschijnlijk ben ik gewoon heel ongeduldig nu maar ik voel me zo onzeker..
En vraag mezelf af: doen we het goed? Zou ik al een ov gehad hebben? Is het erg als we nu twee dagen niet klussen.. missen we dan net het belangrijke moment..
pfff...
Goed dat was even mijn relaas.. ga mezelf nu weer bijelkaar rapen en wat nuttigs doen.. Het komt wel goed.