Voel niets...

A

Anoniem

Guest
Het is ronde 1 dag 18. Als ik uitga van een normale cyclus zou ik dinsdag mijn ov moeten hebben gehad. Maar ik heb niets gevoeld tot nu toe.. en ik kan me toch herinneren dat ik  het wel altijd goed kon voelen vroeger..
Vorige week zaterdag had ik wel wat steken, maar of dat het was??
Heb wel iets meer slijm dan normaal maar om te zeggen dat het anders is.. ik weet het niet, heb er nooit zo op gelet.

Ik ben zo benieuwd of alles weer een beetje regelmatig gaat lopen na het stoppen met de pil.. ik wilde dat ik al wist waar ik aan toe was..
Nu is het allemaal zo onduidelijk en dat wachten gaat zo traag.

We hebben echt goed geklust de laatste tijd maar wat zegt dat..?
Steeds heb ik het idee dat als ik zwanger zou zijn of worden ik wel iets zou voelen ofzo, misschien is het onzin, maar dat denk ik gewoon...
En waarschijnlijk ben ik gewoon heel ongeduldig nu maar ik voel me zo onzeker..
En vraag mezelf af: doen we het goed? Zou ik al een ov gehad hebben? Is het erg als we nu twee dagen niet klussen.. missen  we dan net het belangrijke moment..
pfff...

Goed dat was even mijn relaas.. ga mezelf nu weer bijelkaar rapen en wat nuttigs doen.. Het komt wel goed.

Hoi Julia,

Allereerst hoop ik niet dat je het vervelend vindt dat ik de NOD-lijst (die jij had opgestels) een beetje in goede banen heb geleid. Het liep een beetje mis allemaal (mensen die op de verkeerde tabel reageerden, waardoor namen ontbraken), dus ik was zo vrij geweest het even opnieuw te doen.

Verder weet ik niet of dat je de eerste ronde precies kunt zeggen wanneer je je eisprong hebt. Toen ik met de pil stopte had ik de eerste maanden een cyclus van 6 weken. Je weet maar nooit wanneer dat eitje komt, dus om de kans op zwangerschap te vergroten zou ik gewoon lekker door blijven klussen tot je ongesteld wordt of - nog liever- zwangerschapsverschijnselen krijgt, maar dan nog... Toen ik stopte had ik nog geen kinderwens, dus wij gebruikten andere anticonceptie. Mijn lichaam was flink aan het ontpillen: ik had last van ontzettend pijnlijk tepels, liters afscheiding , veel krampen etc. Als ik toen wel zwanger had willen worden, had ik die dingen natuurlijk allemaal  voor zwangerschapstekenen kunnen aanzien.

Het klinkt misschien alsof ik je wil  ontmoedigen, integendeel, maar ik wil jou (en anderen) behoeden voor onterechte goede hoop. Ik ben inmiddels zelf 7 keer teleurgesteld en ik kan je vertellen, dat is niet leuk. Ondanks dat ik al 2 jaar de pil niet meer gebruik, wil het maar niet lukken. Hopelijk is het deze maand wel raak en dat hoop ik voor jou ( en de rest) natuurlijk net zo hard.

Grtjs,

Tammy

Terug
Bovenaan